  • 1. Data: 2009-01-23 12:48:06
    Temat: Alior KK - schodzi lakier
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy zauwazyliscie, ze z KK Alior, z wypuklych napisow schodzi lakier,
    ale tylko z imienia i nazwiska oraz z tych cyfr, ktore sa na bialym tle,
    a z tych na innym nie ;) Nie zeby mi to przeszkadzalo, ale ciekawostka.

    a.

  • 2. Data: 2009-01-23 13:17:08
    Temat: Re: Alior KK - schodzi lakier
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 23 Jan 2009 12:48:06 +0000, Wemif napisał(a):

    > Czy zauwazyliscie, ze z KK Alior, z wypuklych napisow schodzi lakier,
    > ale tylko z imienia i nazwiska oraz z tych cyfr, ktore sa na bialym tle,
    > a z tych na innym nie

    To jest ewidentnie karta tymczasowa. Zapewne też masz ją wydaną na 1 rok
    ledwie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-01-23 18:46:33
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > To jest ewidentnie karta tymczasowa. Zapewne też masz ją wydaną na 1 rok
    > ledwie.

    Fakt, na jeden rok. Może w tym czasie się poprawią ;)
    a.

  • 4. Data: 2009-01-23 18:57:26
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 23 sty 2009 o 19:46 GMT, Wemif napisał(a):

    > Fakt, na jeden rok. Może w tym czasie się poprawią ;)

    Ja musze pochwalic mojego golda z mBanku, ma juz ok roku, intensywnie go
    wykorzystuje, i procz tego ze starl mi sie podpis, karta wyglada jak nowka,
    nie ma mowy o jakimkolwiek scieraniu sie farby na wypuklosciach...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 5. Data: 2009-01-23 19:00:45
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sty, 19:57, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Ja musze pochwalic mojego golda z mBanku, ma juz ok roku, intensywnie go
    > wykorzystuje, i procz tego ze starl mi sie podpis, karta wyglada jak nowka,
    > nie ma mowy o jakimkolwiek scieraniu sie farby na wypuklosciach...
    >
    > Pozdrawiam
    >         Brzezi
    > --
    > [    E-mail: b...@g...com ][                                              ]
    > [       Ekg: #3781111         ][                                              ]
    > [ LinuxUser: #249916          ][                                              ]

    U mnie to samo, czarna rybka wygląda po roku jak nowa !

  • 6. Data: 2009-01-23 20:13:33
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    > U mnie to samo, czarna rybka wygląda po roku jak nowa !

    Czarna czy złota?
    Na mojej złotej rybce - Visie Classic po dwóch tygodniach od
    dostarczenia srerbne nadruki zdarły się i teraz cyfry są czarne.
    Brzydko to wygląda. Karta była wydana jakis 2 lata temu.

  • 7. Data: 2009-01-23 20:23:46
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 23 Jan 2009 12:13:33 -0800 (PST), tompod@ napisał(a):

    > Czarna czy złota?
    > Na mojej złotej rybce - Visie Classic po dwóch tygodniach od
    > dostarczenia srerbne nadruki zdarły się i teraz cyfry są czarne.
    > Brzydko to wygląda. Karta była wydana jakis 2 lata temu.

    A mój gold Polbankowy dzisiaj pękł i to na pasku (transakcja taką pękniętą
    przeszła). Pierwsza karta od wielu lat która mi pękła od noszenia w
    portwelu w tylnej kieszeni dzinsów.

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2009-01-23 20:24:44
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

> [...]

    A mój gold Polbankowy dzisiaj pękł i to na pasku (transakcja taką pękniętą
    przeszła). Pierwsza karta od wielu lat która mi pękła od noszenia w
    portfelu w tylnej kieszeni dzinsów.

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2009-01-23 23:26:58
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sty, 21:13, "tompod@" <t...@g...com> wrote:

    > Czarna czy złota?
    > Na mojej złotej rybce - Visie Classic po dwóch tygodniach od
    > dostarczenia srerbne nadruki zdarły się i teraz cyfry są czarne.
    > Brzydko to wygląda. Karta była wydana jakis 2 lata temu.

    Oczywiście zota rybka visa classic. Platyny nie brałem primo: po
    lekturze naszej lisy i perypetiach amatorów "małej czasnej", secundo:
    dla mnie od statusu karty ważniejsze są jej parametry "techniczne".

  • 10. Data: 2009-01-23 23:28:12
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sty, 21:23, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > A mój gold Polbankowy dzisiaj pękł i to na pasku (transakcja taką pękniętą
    > przeszła). Pierwsza karta od wielu lat która mi pękła od noszenia w
> [...]

    Pogniewała się na Ciebie za to, że trzymasz ją blisko miejsca, gdzie
    plecy tracą swą szlachetną nazwę..;-)