  • 1. Data: 2009-01-23 09:53:36
    Temat: [mBank] Oferta zmiany warunków kredytu
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Witam !

    mBank zaproponował mi zmianę warunków kredytu - oferują przejście na
    stałą marżę 2.3% + LIBOR3M. Nie sądzicie że taka marża nie jest niczym
    ciekawym przy kwocie kredytu 180 tys. CHF ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 2. Data: 2009-01-23 10:21:59
    Temat: Re: [mBank] Oferta zmiany warunków kredytu
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Sebcio" <s...@n...com> wrote in message
> [...]
    > marżę 2.3% + LIBOR3M. Nie sądzicie że taka marża nie jest niczym ciekawym

    a teraz masz marżę zmienną ???

    w aktualnych warunkach 2.3% na franku nie jest taka zła ale też nie jest
    jakas tam rewelacyjna.

  • 3. Data: 2009-01-23 10:30:40
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > marżę 2.3% + LIBOR3M. Nie sądzicie że taka marża nie jest niczym ciekawym

    A jakie masz teraz warunki?

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-01-23 10:33:05
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    kris pisze:

    > A jakie masz teraz warunki?

    No więc właśnie wychodzi na to że mam oprocentowanie na starych
    zasadach. Jak pytałem na mLinii to oczywiście niekompetentna pani
    poinformowała mnie że mam oprocentowanie zmienne liczone według LIBOR'u.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 5. Data: 2009-01-23 10:36:28
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > No więc właśnie wychodzi na to że mam oprocentowanie na starych zasadach.
    > Jak pytałem na mLinii to oczywiście niekompetentna pani poinformowała mnie
    > że mam oprocentowanie zmienne liczone według LIBOR'u.

    A umową masz?
    Nie słuchaj infolinijek bo one zaproponuja tobie to co dla nich korzystne.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-01-23 10:50:14
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    kris pisze:

    > A umową masz?

    Mam, dokopałem się.

    > Nie słuchaj infolinijek bo one zaproponuja tobie to co dla nich korzystne.

    A w dupie to już mam, szkoda mi zdrowia. Wkurza tylko niekompetencja -
    pani obok telefonu z pewnością w głosie wciskała mi że moja umowa
    została podpisana po jakimś tam terminie i na pewno objęta nowymi zasadami.

    Po jaką cholerę pseudokonsultanci, skoro człowiek i tak musi sam do
    wszystkiego dojść by mieć rzetelną informację.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 7. Data: 2009-01-23 11:03:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Po jaką cholerę pseudokonsultanci, skoro człowiek i tak musi sam do
    > wszystkiego dojść by mieć rzetelną informację.
    Pani w ten sposób zarabia na chlebek wiec wciskała ci kity abys tylko
    podpisał to za co ona ma prowizje.
    Życie jest brutalne;)))

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-01-23 11:07:40
    Od: "Boban" <b...@g...pl>

    Sebcio <s...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > stałą marżę 2.3% + LIBOR3M. Nie sądzicie że taka marża nie jest niczym
    > ciekawym przy kwocie kredytu 180 tys. CHF ?

    Mi zaproponowali to samo, obecnie mam oprocentowanie 3,65.
    3 tygodnie temu wysłałem im pismo gdzie poinformowałem, że zabieram od nich
    moje depozyty i zlikwiduję karte kredytową a przy nadażającej się okazji
    przeniosę kredyt hipoteczny do innego banku. Ta nowa propozycja to nic
    szczególnego.

  • 9. Data: 2009-01-23 11:33:12
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    kris pisze:

    > Pani w ten sposób zarabia na chlebek wiec wciskała ci kity abys tylko
    > podpisał to za co ona ma prowizje.

    To bym jeszcze zrozumiał, ale ona niczego z tego nie miała. Po prostu
    była niekompetentna udzielając mi błędnej informacji.

    > Życie jest brutalne;)))

    No, szczególnie dla niektórych za telefonem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 10. Data: 2009-01-23 12:27:19
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Pani w ten sposób zarabia na chlebek wiec wciskała ci kity abys tylko
    > podpisał to za co ona ma prowizje.

    do czasu, zwykle jest to klasyczne oszustwo, tylko czekac az komus zachce
    sie lapac takie panie.

    --
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez
    rejestracji !