  • 21. Data: 2009-01-23 20:19:51
    Temat: Re: Sygma eksperyment
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sty, 20:18, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:3f31517a-bd4f-471b-a059-684861d8e0c0@
    p2g2000prf.googlegroups.com...

    > Jakbyś zobaczył miny pewnej "klasy" ludzi, kiedy wyciągasz kartę MC Real i
    > płacisz np. za pokój albo za golfa, albo w jakimś droższym barku sushi np.
    > za 10 osób to byś poczuł bluesa. ;-) Ich miny - bezcennne!
    >
    > Ale teraz przerzuciłem się na MC Tesco, jest jeszcze lepsza (bo mega
    > brzydsza i to logo), więc z tego Realowego rezygnowałem. :-)
    >
    > Myślę zresztą, że akurat Ty czaisz co tu jest grane, płacenie platynowymi
    > jest zdecydowanie nie trendy i nie dżezi, hehehe.
    >
    > marekz

    Wiesz co, też pójdę po te karty, akurat obracam się kręgu takich
    sztywniaków...Ciekaw jestem plotek >after action< na swój temat !
    Problem tylko jeden - nie lubię sushi...:-(

  • 22. Data: 2009-01-23 20:25:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Myślę zresztą, że akurat Ty czaisz co tu jest grane, płacenie
    > platynowymi jest zdecydowanie nie trendy i nie dżezi, hehehe.

    hmmm to mnie pozostała tylko mega paskudna kk z kerfura, ale nie jest
    taka "fajna" jak ww. bo wydawana tylko przez lukasa

    miała to być rewelacyjna, antykolejkowa karta = płacący nią mieli
    korzystać ze specjalnej kasy...przez kilka tygodni faktycznie tak było,
    ale braki kadrowe w sklepie zweryfikowały tę możliwość, obecnie
    posiadacze ww. karty nadal mogą płacić w specjalnej kasie, ale poza tym
    może tam płacić praktycznie każdy

    u mnie do kasacji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2009-01-23 20:25:41
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > Wiesz co, też pójdę po te karty, akurat obracam się kręgu takich
    > sztywniaków...Ciekaw jestem plotek >after action< na swój temat !
    > Problem tylko jeden - nie lubię sushi...:-(

    Kij z sushi.

    Płać Teskiem, ten PIN wbijany na pin-padzie, mimo że to karta bez chipa,
    zrobi wrażenie wszędzie na tych matołach rodem z golden-line. :-)

    marekz

  • 24. Data: 2009-01-23 21:08:14
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sty, 21:25, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > u mnie do kasacji
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Szkoda, myślałem że wstąpisz to klubu "tesco" !

  • 25. Data: 2009-01-23 21:10:20
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sty, 21:25, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Płać Teskiem, ten PIN wbijany na pin-padzie, mimo że to karta bez chipa,
    > zrobi wrażenie wszędzie na tych matołach rodem z golden-line. :-)
    >
    > marekz

    Dobre, naprawdę się uśmiałem..;-)
    Oczyma duszy widzę te skonsternowane twarze...I tylko za 18 zeta
    rocznie (koszt KK Tesco)...

  • 26. Data: 2009-01-24 07:41:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 23 Jan 2009 13:41:03 +0100
    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Zrobiłem następującą rzecz: zastrzegłem KK wydaną przez Sygmę (Real
    > MC) i na infolinii i zrezygnowałem z zamówienia nowej (innych
    > produktów tej szacownej instytucji nie posiadam). Ważność starego
    > plastiku kończyła się 28 lutego 2010. Nie chce mi się iść rozwiązywać
    > umowy. Na karcie wszystkie ubezpieczenie były wyłączone. Czy ktoś
    > uważa, że "coś" mi grozi ze strony Sygmy w przyszłości? Jakieś fajne
    > pomysły, co? :-) W końcu to jeden z najbardziej hardkorowych banków w
    > PL.

    Ja mam takie przeczucie, że Sygma coś wymyśli > dajcie klyenta znajdzie
    sie paragraf ;)

    Xenocide

  • 27. Data: 2009-01-24 08:51:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Szkoda, myślałem że wstąpisz to klubu "tesco" !

    mam kartę kerfur, reala już się pozbyłem, ale tesco i auchan jeszcze nie
    miałem więc (przy niewielkim wysiłku) do klubu wstąpić mogę...;-D

    generalnie to chciałbym zdobyć karcianą "koronę"

    real, kerfur, tesco i auchan...taki zestaw jest naprawdę mocny, w każdym
    lokalu zrobiłbym furorę ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 28. Data: 2009-01-24 10:52:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > generalnie to chciałbym zdobyć karcianą "koronę"
    >
    > real, kerfur, tesco i auchan...taki zestaw jest naprawdę mocny, w każdym

    Taaaa... uwienczeniem bedzie karta rabatowa Biedronki ;).

    MK

  • 29. Data: 2009-01-24 11:23:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 24 Jan 2009 09:51:06 +0100
    RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > generalnie to chciałbym zdobyć karcianą "koronę"
    >
    > real, kerfur, tesco i auchan...taki zestaw jest naprawdę mocny, w
    > każdym lokalu zrobiłbym furorę ;-D

    Jeszcze Piotr i Paweł i Alma, ale to raczej elita więc odpada. Coś mi
    kiedyś dzwoni, że Kaufland coś ma.

    Xenocide

  • 30. Data: 2009-01-24 11:25:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 24 Jan 2009 11:52:14 +0100
    "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Taaaa... uwienczeniem bedzie karta rabatowa Biedronki ;).

    Raczej chyba telefon! ;)

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/107436,biedro
    nka_bedzie_operatorem_telefonow_komorkowych.html

    Xenocide