  • 1. Data: 2009-06-24 14:36:54
    Temat: Stopy procentowe w dół
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    To kto pierwszy obniża % depozytów ? Stawiam na BRE :)

    Ciekawe czy cokolwiek zmieni się w % KK.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-06-24 14:39:32
    Temat: Re: Stopy procentowe w dół
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jun 24, 4:36 pm, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > To kto pierwszy obniża % depozytów ? Stawiam na BRE :)
    >
    > Ciekawe czy cokolwiek zmieni się w % KK.
    >
    > --
    > Mithos

    Zmieni sie bo wiele bankow ma oprocentowania wymaksowane.

  • 3. Data: 2009-06-24 14:57:56
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ciekawe, po ile % rząd będzie pożyczał na zapchanie dziury budżetowej.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-06-24 15:06:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h1tdm7$nnu$1@news.onet.pl

    > To kto pierwszy obniża % depozytów ? Stawiam na BRE :)

    :) i na dodatek ich polityka wygląda IMHO lekko komicznie. Podnieść na kilka
    dni aby zaraz obniżać ;) - no ale to chyba standard w bankozaurusie.

  • 5. Data: 2009-06-24 15:24:55
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Cze, 16:36, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > To kto pierwszy obniża % depozytów ? Stawiam na BRE :)

    Ja również stawiam na BRE. A w kartach nie zmieni się nic, chyba, ze
    na gorsze.

  • 6. Data: 2009-06-24 16:16:03
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 16:57:56 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Ciekawe, po ile % rząd będzie pożyczał na zapchanie dziury budżetowej.

    Na razie ma pożyczyć z naszej kieszeni - vat i składki zus rosną w
    pierwszej kolejności. A to oznacza oczywiście wzrost bezrobocia, szarej
    strefy i pogłębianie deficytu, niestety. Zaprawdę - ekonomia to nauka
    ścisła. Trzeba mieć zakuty łeb, żeby nie dostrzegać sprawdzonych w praktyce
    zależności...

    T.

  • 7. Data: 2009-06-24 16:20:33
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 08:24:55 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

    > Ja również stawiam na BRE. A w kartach nie zmieni się nic, chyba, ze
    > na gorsze.

    Nie przypuszczam, bo pogorszenie warunków kredytu karcianego równa sie
    spadkowi zainteresowania finansowaniem konsumpcji za pomocą tego
    instrumentu. Czyli - zwiększy się % ludzi, którzy nie są już w stanie
    wycofać się z KK względem tych, którzy mają swobodny wybór i przy kartach
    trzyma ich wygoda i względnie dobre warunki. Każde pogroszenie tych
    warunków oznacza zwiększoną wstrzemięźliwość w tej grupie i wzrost ryzyka
    dla banków (rośnie % słabiej wypłacalnych klientów)

    T.

  • 8. Data: 2009-06-24 17:28:13
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    A moze w koncu WIBOR 6M obleci choc troche w dol. W sierpniu mam
    aktualizacje stopy kredytu, fajnie by bylo choc ciut mniej placic
    przez kolejne pol roku.

  • 9. Data: 2009-06-24 17:43:41
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomasz Nowicki" news:yyskpetxkd5i.1rfcoi61p6y8a.dlg@40tude.net

    > Na razie ma pożyczyć z naszej kieszeni - vat i składki zus rosną w
    > pierwszej kolejności.

    Oooo to widzę, że w Polsce dokonały się pozytywne zmiany. Kiedyś zawsze
    dawałem rządowi i miałem 100% pewność, że nigdy więcej już tych pieniędzy
    nie zobaczę :)

    > A to oznacza oczywiście wzrost bezrobocia

    Dodajmy, że ten problem nie dotyczy sferzy budżetowej i wszelakiej maści
    ziomków i znajomków politykierów.

    > Zaprawdę - ekonomia to nauka
    > ścisła. Trzeba mieć zakuty łeb, żeby nie dostrzegać sprawdzonych w
    praktyce
    > zależności...

    Problem polega na tym, że nasi "przyjaciele" z wiejskiej mają zakuty łeb i
    dla nich ekonomia, a nawet jej podstawy to ewidentnie czarna magia...
    Z resztą już nawet nie wymagam od nich znajomości ekonomii, ale chociaż
    powinni sobie przyswoić stare, dobrze porzekadło: "chytry - dwa razy
    traci..." czego życzę z całego serca darmozjadom, złodziejom i jak tam
    jeszcze szanowne grono chce określać tych półgłówków z ul. wiejskiej :)

  • 10. Data: 2009-06-24 17:47:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Na razie ma pożyczyć z naszej kieszeni - vat i składki zus rosną w
    > pierwszej kolejności. A to oznacza oczywiście wzrost bezrobocia, szarej
    > strefy i pogłębianie deficytu, niestety.

    Ja tam jestem za.

    ZUS powinien wynosić 60%, VAT 25% a przeciętny PIT 30%.