  • 1. Data: 2009-06-24 13:37:49
    Temat: 7% na lokacie wspólnej OF - miło :)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Noble (OF) dało 7% na wspólnej. IMHO b. miło z ich strony :)

    Pozdrawiam.

    PS. Teraz mam radochę, że wpakowałem tam więcej grosza ;)

  • 2. Data: 2009-06-24 13:50:18
    Temat: Re: 7% na lokacie wspólnej OF - miło :)
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    On 24 Cze, 15:37, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > Noble (OF) dało 7% na wspólnej. IMHO b. miło z ich strony :)
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    > PS. Teraz mam radochę, że wpakowałem tam więcej grosza ;)

    Jakiś link może?

  • 3. Data: 2009-06-24 13:54:30
    Od: Akkon <a...@g...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Noble (OF) dało 7% na wspólnej. IMHO b. miło z ich strony :)

    Rzeczywiście. To ciekawe jak działa magia efektu niedostępności ;)
    Jeszcze wczoraj wyglądało, że nie ma już szans do przekroczenie
    kolejnego progu klientów.

  • 4. Data: 2009-06-24 14:06:13
    Od: Akkon <a...@g...pl>

    https://lokaty.open.pl/logowanie

  • 5. Data: 2009-06-24 14:27:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomasz"
    f.googlegroups.com

    > Jakiś link może?

    Twoje konto w OF.
    Twoja skrzynka na pocztę elektroniczną ;)

  • 6. Data: 2009-06-24 14:32:06
    Od: pZyHo <p...@i...pl>

    On 24 Cze, 16:27, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "Tomasz"news:96d4d778-5e90-4090-93b0-1b0ae1fbf2d9@f1
    0g2000vbf.googlegroups.com

    > Twoje konto w OF.
    > Twoja skrzynka na pocztę elektroniczną ;)

    Potwierdzam ;)

  • 7. Data: 2009-06-24 14:47:17
    Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>

    Akkon <a...@g...pl> napisał(a):

    > Rzeczywiście. To ciekawe jak działa magia efektu niedostępności ;)
    > Jeszcze wczoraj wyglądało, że nie ma już szans do przekroczenie
    > kolejnego progu klientów.

    imho jest to raczej zacheta. Dla tych ktorzy zalozyli lokate ale maja te 14dni
    na wplacenie kasy. 6,7% to juz niebezpiecznie blisko procentow w multibanku
    (widzialem reklame 6%), meritum (7% na 7m) czy nawet eurobanku (6% do 3m, i
    KO) - a 7% brzmi duzo lepiej :)

  • 8. Data: 2009-06-24 14:56:34
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Oni to dziwni jacys. Daja wiecej niz musza, potwierdzenia wysylaja
    zgodnie z obietnica, na e-maile odpowiadaja. To sie musi zle
    skonczyc! ;)

    A, i na dodatek zadnymi pieniedzmi sie nie brzydza!

    ( Valdi, masz tu szanse do napisania czegos o "banknotach splamionych
    krwia i potem niewolnikow" ewentualnie moze o "nedznych srebrnikach
    imperializmu". Tylko kreatywnie, poprosze. :p )

  • 9. Data: 2009-06-24 15:05:08
    Temat: Re: 7% na lokacie wspólnej OF - milo :)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    a.googlegroups.com

    > To sie musi zle skonczyc! ;)

    Do 50k euro chulaj dusza, piekla nie ma ;)

    > A, i na dodatek zadnymi pieniedzmi sie nie brzydza!

    Bo pieniadze nie smierdza bradley.st :)

    > ( Valdi, masz tu szanse do napisania czegos o "banknotach splamionych
    > krwia i potem niewolnikow" ewentualnie moze o "nedznych srebrnikach
    > imperializmu". Tylko kreatywnie, poprosze. :p )

    Poczulem sie lekko dotkniety twoja imperialistyczna zaczepka ;) Mimo
    wszystko wybaczam :) - poznaj dobre serce czlowieka ze wschodu :)

    Pozdrawiam serdecznie i goraco.

  • 10. Data: 2009-06-24 15:18:56
    Od: Wiktor <...@...pl>

    bradley.st pisze:
    > Oni to dziwni jacys. Daja wiecej niz musza, potwierdzenia wysylaja
    > zgodnie z obietnica, na e-maile odpowiadaja. To sie musi zle
    > skonczyc! ;)

    Przeczytaj sobie do jakich podmiotów OF przekazuje Twoje dane.
    Ja też chciałem tam lokatę założyć, ale po czymś takim podziękowałem