  • 1. Data: 2009-06-24 17:28:32
    Temat: lokada 1dniowa w getin 6% czyli 7,4%
    Od: "saq" <s...@p...onet.pl>

    byłem, zobaczyłem, spróbowałem, mam.
    wszystko wydaje się ok.
    kapitalizacja dzienna, brak belkowego, brak konieczności posiadania roru...
    jakieś wady/ukryte kłopoty?

  • 2. Data: 2009-06-24 17:40:07
    Temat: Re: lokada 1dniowa w getin 6% czyli 7,4%
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "saq" news:67c0.00000131.4a426240@newsgate.onet.pl

    > jakieś wady/ukryte kłopoty?

    Od jakiegoś czasu informatycy getina lubią sobie "posadzić" na cały
    weekendowy dzień system bankowy w imię jego modernizacji ;) - reszta działa
    OK. :)

    PS.
    Na całe szczęście informują o tym fakcie zainteresowanych, na swoich
    stronach.

  • 3. Data: 2009-06-24 17:47:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h1tnjg$h6v$1@news.interia.pl...
> [...]
    >
    > Od jakiegoś czasu informatycy getina lubią sobie "posadzić" na cały
    > weekendowy dzień system bankowy w imię jego modernizacji ;) - reszta

    ale to jest wku...e za często coś im to się dzieje
    może już się uspokoją

  • 4. Data: 2009-06-24 18:02:26
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h1topk$ur$1@inews.gazeta.pl

    > ale to jest wku...e za często coś im to się dzieje
    > może już się uspokoją

    Oby :)

  • 5. Data: 2009-06-24 18:11:52
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    a jak ty to policzyles ze 7,4%????
    mi kalkulatory pokazuja 6,18%.

    maciej

    __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database
    4185 (20090624) __________

    http://www.eset.com

  • 6. Data: 2009-06-24 18:18:02
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maciej j." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a jak ty to policzyles ze 7,4%????
    > mi kalkulatory pokazuja 6,18%.

    Ale juz bez podatku

  • 7. Data: 2009-06-24 18:48:15
    Od: Peet <w...@a...com>

    maciej j. wrote:
    > a jak ty to policzyles ze 7,4%????
    > mi kalkulatory pokazuja 6,18%.

    Pytanie zadaj getinowi, to on tak nazwał tę lokatę.

  • 8. Data: 2009-06-24 22:28:51
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Peet napisał(a) w wiadomości: ...

    >Pytanie zadaj getinowi, to on tak nazwał tę lokatę.

    6/(0,81)=7,407 czyli odsetki tak jak dla opodatkowanej lokaty ok. 7,41

    Haczyki? Owszem... :)
    1. Mogą podnieść (żart!) oprocentowanie z dnia na dzień co przy max
    kwocie grozi przekroczeniem 2,50zł odsetek i opodatkowaniem od razu 1zł.

    2. Moga obnizyć oprocentowanie z dnia na dzień... (np. "bo stopy w dół")

    3. Min. finansów może przeforsować zmianę ordynacji podatkowej, od nowego
    roku zaokrąglenia będą "naturalne" czyli do 1gr a nie 1zł.
    Ostatnio banki zrezygnowały z pozorów i nie ograniczają się do "polis
    antybelkowych", ale lawina ruszyła: Eurobank, Kredyt Bank, Getin,...

    4. W umowie lokaty par.5. p.3. (bold & underline żeby nie było, że ukryte!)
    "W przypadku przedtrminowej likwidacji lokaty w terminie do 30 dni
    włącznie od dnia założenia lub odnowienia lokaty, bank pobierze opłatę
    manipulacyjną w wys. 0,1% kwoty lokaty, min 10 zł, max. 100zł."
    Proszę o wyjaśnienie, odp. "Bo bank nie nadąża ze zmianami...". Proponuję
    wykeślić ten punkt, skoro ponoć bez sensu a przynajmniej to "lub odnowienia"
    bo odnawia się codziennie. Pani: "Nie mogę, taki jest wzór umowy". Potem
    coś mąci, że może opłata byłaby pobrana gdybym rano założył a wieczorem
    zerwał... A kierownik? Zajęty, nawet on obsługuje klientów na pierwszej
    linii - taki mają przerób! Liczę - min. 10zł a max 0,1%*14000=14zł.
    Podpisujemy więc ten bełkot w umowie. A ja zaczynam rozumieć, dlaczego
    gdy napomknie się o świętości umów i że na straży wolności umów i ich
    przestrzegania powinno stać Państwo Prawa to spotykam się z niezrozumieniem
    a nawet wyciem oburzenia. Po takim treningu, gdy na piśmie co innego, na
    gębę co innego to i szacunku brak dla własnego i inych słowa.
    Potem sądy cywilne, pracy, itp. wydziwiają "co umawiające się strony
    miały na myśli i co umowy, bez względu na treść, naprawdę oznaczaja".

    Arek

    PS. Przy okazji wspomniano, że jeżeli kończy się jakaś lokata i zostanie
    z niej (+ dodatkowe środki w wys. min. 25% kończącej się lokaty) założona
    "letnia" 4 mies. to oprocentowanie "letniej" bedzie o 1% wyższe czyli od
    7% wzwyż. Prawda to?

  • 9. Data: 2009-06-25 07:27:08
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

> [...]
    >  włącznie od dnia założenia lub odnowienia lokaty, bank pobierze opłatę
    >  manipulacyjną w wys. 0,1% kwoty lokaty, min 10 zł, max. 100zł."

    nie widzę takiego zapisu w przypadku lokat internetowych:

    https://www.gb24.pl/uploads/pliki/ind/regulaminy/reg
    ulamin_lokat_internetowych.pdf

    z kolei jest:

    § 5
    Lokaty mogą być zakładane na warunkach oferowanych przez Bank,
    podawanych do wiadomości Klientów
    na tablicy ogłoszeń w jednostkach Banku.

    czyli co ? mam latać i sprawdzać tablicę ogłoszeń w oddziale przed
    założeniem lokaty internetowej ? :))

    Mariusz

  • 10. Data: 2009-06-25 08:49:26
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Arek" news:h1u9a7$b1p$1@news.onet.pl

    > 2. Moga obnizyć oprocentowanie z dnia na dzień... (np. "bo stopy w dół")

    Może się mylę, ale jeżeli mnie pamięć nie zawodzi to Getin z kilkudniowym
    wyprzedzeniem informował (i chyba nadal informuje), że oprocentowanie danych
    produktów spadnie.
    Jeżeli się mylę b. proszę o sprostowanie.