  • 121. Data: 2004-03-18 19:39:57
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Ja znalazłem ;] Jestem zatem 108zł do przodu, LOL ;-))

    fanfary prosze i oklaski !!! :)
    opatentuj to to bedziesz z tego czerpal finansowe korzysci :)

  • 122. Data: 2004-03-18 19:40:25
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "kriss" <r...@o...pl> napisał:
    > dla mnie najwazniejszy jest latwy dostep z kazdego miejsca, dobre produkty
    > inwestycyjne, oferty innych produktow do skrzynki a nie z laska jak przyjde
    > do oddzialu, nie toleruje bankow do ktorych musze przychodzic, one maja byc
    > na moje zawolanie. wyplaty bez prowizji gotowki z konta na calym swiecie
    > czyli dosyc naciagania dodarkowymi oplatami w TPiO. to tak na poczatek
    > a co do gorsze i lepsze to takie sprawy zaleza od tego co porownujemy

    Osobiście już bym wolał DB. Bankomatów więcej, karty rozliczane w euro, o
    wieeeele lepszy i bezpieczniejszy dostęp internetowy. Konto oczywiście tańsze
    niż w citi. FI oczywiście tez są, chyba bez prowizji (moze chociaz DWS?).
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl

    Jeśli chodzi o FI, to (jak juz pisała Glenn) oferty SFI mB/CO Multi nic nie
    przebije. Płacenie prowizji przy zakupie jednostek dość mocno obniża rentowność
    inwestycji. Dlatego nawet dla samego SFI opłaca się otworzyć konto w mB, ktore
    jest za free.

    --
    Witek

  • 123. Data: 2004-03-18 19:42:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > mam mam :)

    Bezpłatne nabycie jednostek wielu (nie tylko Citkowych) FI i wypłaty z
    wszystkich bankomatów za free, np. ? ROR oprocentowany 3%? Kredyt w koncie
    na 12%?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 124. Data: 2004-03-18 19:57:01
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Bezpłatne nabycie jednostek wielu (nie tylko Citkowych) FI i wypłaty z
    > wszystkich bankomatów za free, np. ? ROR oprocentowany 3%? Kredyt w koncie
    > na 12%?

    napisales tylko o niekorych moich oczekiwaniach... a co z reszta?? to juz
    inny bank pewnie w twoim przykladzie :)
    nie ma banku idelanego kolego ale sa takie ktore w duzym sotpniu spelniaja
    INDYWIDUALNE wymagania

  • 125. Data: 2004-03-18 19:58:38
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    jak widac ciagle przewija sie wielobankowosc koledzy wiec nawet sami nie
    potraficie w nagonce na jednen bank znalezc idealu wiec o czym w ogole
    dyskutujemy.

  • 126. Data: 2004-03-18 20:02:50
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > jak widac ciagle przewija sie wielobankowosc koledzy wiec nawet sami nie
    > potraficie w nagonce na jednen bank znalezc idealu wiec o czym w ogole

    Ok jak chcesz płacic prowizje, to może być JEDEN. Napisałem jaki - DB.

  • 127. Data: 2004-03-18 20:05:26
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Ok jak chcesz płacic prowizje, to może być JEDEN. Napisałem jaki - DB.

    a co z wyplatami za granica ?? bez prowizji??

  • 128. Data: 2004-03-18 20:15:28
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "kriss" <r...@o...pl> napisał:
    > a co z wyplatami za granica ?? bez prowizji??

    a tak trudno zob. na www ? ;P

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index2.php?s=visa_el
    ectron
    Karta VISA Electron, wydawana przez Deutsche Bank PBC S.A. umożliwia
    bezprowizyjną wypłatę gotówki z bankomatów należących do Grupy Deutsche Bank w
    Polsce i na całym świecie, a także z bankomatów banków należących do
    porozumienia dotyczącego bezprowizyjnych wypłat gotówki. Ponadto możesz również
    wypłacać gotówkę w bankomatach sieci Euronet za darmo oraz sprawdzać stan konta.

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index2.php?s=bankoma
    ty
    Wypłaty za darmo z 24 000 bankomatów na całym świecie:
    a.. Z bankomatów należących do Deutsche Bank
    b.. Z bankomatów znajdujących się w macierzystych krajach banków
    współpracujących z Deutsche Bank:

    a.. Bank of America (USA)
    b.. Barclays (Wielka Brytania)
    c.. BNP Paribas (Francja)
    d.. Scotiabank (Kanada)
    e.. Westpac (Australia)
    --
    A nie mówiłem, że wiecej ? :P

  • 129. Data: 2004-03-18 20:18:47
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

> [...]
    > a.. Z bankomatów należących do Deutsche Bank
    > b.. Z bankomatów znajdujących się w macierzystych krajach banków

    ok, zapoznam sie z oferta i powiem ci czy chcialbym z niej skorzystac
    a jak z x-sellem?? dzwonia do klientow z ofertami??

  • 130. Data: 2004-03-18 20:26:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:c3cna4$9tr$1@news.onet.pl...
    > JaKi <j...@g...pl> wrote:

    > 1) Wg. TOiP czy przez roznego rodzaju promocje? Bo jesli to drugie - to
    sie
    > nie ciesz - bo sa przeciez takie na rynku :P

    Ciesze sie :-) Mam dobry produkt za rozsadna cene (taka ktora mi odpowiada i
    sam zaakceptowalem).

    > 2) A pokaz mi drozsza karte dla osoby, ktora bierze na KK kredyt w
    wysokosci
    > powiedzmy 4000 zl. Raz w roku. Klient swiezak.

    Albo ten ktos musi byc w trudnej syuacji zyciowej albo nie wie do czego
    sluzy KK.

    --
    JaKi