  • 111. Data: 2004-03-18 18:49:55
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie uzywam !!! a w jezyku polskim to jest oznaczenie minn krzyku

    ???? Poczytaj jednak netykietę.

    > dla mnie najwazniejszy jest latwy dostep z kazdego miejsca,

    To ma każdy bank z dostepem przez internet.

    >dobre produkty
    > inwestycyjne,

    mbank+Multi - tego raczej nie przebijesz - zarówno wyboru jak i ceny.

    >oferty innych produktow do skrzynki a nie z laska jak przyjde
    > do oddzialu,

    Od tego jest www. Zwłaszcza, że możesz porównać, a nie pooglądać sobie
    foldery Citi.

    > wyplaty bez prowizji gotowki z konta na calym swiecie
    > czyli dosyc naciagania dodarkowymi oplatami w TPiO. to tak na poczatek
    > a co do gorsze i lepsze to takie sprawy zaleza od tego co porownujemy

    Fortis np.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 112. Data: 2004-03-18 18:55:29
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > W języku polskim nie stawia się spacji przed znakami interpunkcyjnymi.

    troche szerszego myslenia prosze, postawilem zeby nie pisac slowa wykrzyknik
    ale znak

  • 113. Data: 2004-03-18 18:56:41
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    Ty mi dajesz dwa banki a ja mam to w jednym :)

  • 114. Data: 2004-03-18 18:59:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "kriss" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ty mi dajesz dwa banki a ja mam to w jednym :)

    Właśnie o to chodzi, że nie masz, tylko Ci się wydaje, że masz.

  • 115. Data: 2004-03-18 18:59:34
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Pisalem juz to, ale sie powtorze ;-) Nie nalezy mowic ze karta Citka to
    > najdrozsza karta - bo nie zawsze bedzie to prawda :-)

    Dla mnie 108zł za KK, to dużo ;) Pomimo że jakiś czas temu dostałem karte citka
    za free (w drugim roku tez nie zapłaciłem), to nie zamierzam płacic 78zł rok.
    Jak zniosą opłatę za ubezpieczenie przed końcem ważności to moze zostawie sobie
    tą kartę ;) Dla mnie KK citi jest najdroższa, choć przyznaję ze jest dobra. Tyle
    ze na rynku KK jest spora konkurencja i to co było dobre rok temu, dzis na tle
    konkurencji wygląda inaczej.

    --
    Witek

    Ps. obecnie mam KK w innym banku - całkowity koszt 0zł (ubezpieczenie,
    k.dodatkowa, wymiana karty). No i ładniejszy plastik :-]

  • 116. Data: 2004-03-18 19:00:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> wrote:

    > Niz 19,80 na BARDZO_WIELU_GOLDACH? Znam.

    A) golda citkowego traktuje w innej kategorii
    B) standardowe oprocentowanie jest 35,76 % wiec nie wiem o co ci chodzi z
    19,80 - ze takie dostales albo znasz kogos, kto dostal? Czy chesz zatem
    stwierdzic, ze KAZDY klient ktory ma citi golda ma takie oprocentowanie? Bo
    dowiedzialbym sie czegos nowego..

  • 117. Data: 2004-03-18 19:03:22
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Właśnie o to chodzi, że nie masz, tylko Ci się wydaje, że masz.

    mam mam :)

  • 118. Data: 2004-03-18 19:07:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-18 20:00, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > A) golda citkowego traktuje w innej kategorii

    Ale chyba jest w kategorii "karty kredytowe Citibanku"?

    > B) standardowe oprocentowanie jest 35,76 %

    ???
    3,15%x12?

    > wiec nie wiem o co ci chodzi z
    > 19,80 - ze takie dostales albo znasz kogos, kto dostal?

    Cala mase ludzi, pracowalem kiedys w Citku.

    > Czy chesz zatem
    > stwierdzic, ze KAZDY klient ktory ma citi golda ma takie oprocentowanie? Bo
    > dowiedzialbym sie czegos nowego..

    Zdecydowana wiekszosc _moze_ miec.
    Jak juz ktos, niejednokrotnie, napisal - negocjowac, negocjowac,
    negocjowac!

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 119. Data: 2004-03-18 19:12:29
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Z ciebie nie drze, ale robi to z kilkunastu (?) tysiecy konsumentow.

    Citi ma coś koło 420-450tys. kart. Z tego mozna spokojnie przyjąć, że 40%, a
    może nawet 60% zadłuża się na KK. Kiedyś ktoś mi mówil ile dokładnie ale nie
    pamiętam...

  • 120. Data: 2004-03-18 19:23:55
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Sa rozne dziwne promocje w roznych bankach. Z pewnoscia cos znjdziesz.

    Ja znalazłem ;] Jestem zatem 108zł do przodu, LOL ;-))

    --
    Witek