  • 1. Data: 2004-03-17 14:04:45
    Temat: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "Radmor" <r...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich.
    Ostatnio z Citibanku dostałem pismo o tym, że jak namówię 3 przyjaciół do karty
    Silver Citi to dostanę 500 PLN od Nich. (na marginesie :więcej wyceniam swoich
    przyjaciół jak na 500 pln)
    W folderze jest dodatkowo koperta zwrotna wraz z dokumentami.
    Pewnie takie pismo dostało już wielu z Was.

    Mnie osobiście wkurza spam w mojej skrytce pocztowej.
    Oto co zamierzam w związku z moją frustracją:
    Niewypełnione dokumenty wprost wkładam do koperty i odsyłam do Nich. Nie muszę
    nawet naklejac znaczka, bo na kopercie napisane jest, że na ich koszt.
    Myslę, że jak zrobicie to samo i namówicie na to swoich znajomych co dostali
    takie pisma, o takie puste listy powinny ich naciągnąć na jakieś tam koszty i
    nieco wkurzyć, może następnym razem pomyslą, zanim znów puszczą taki spam.
    Skoro Citi może spamować nas, zaspamujmy Citi.

    a teraz życzę miłego dnia i pozdrawiam,
    Radmor.

  • 2. Data: 2004-03-17 14:09:48
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "Pies Pankracy" <f...@s...com>

    Chlopie, jak chcesz sie bawic w takie pierdoly to sie baw.
    Noramalnie natomiast to piszesz pismo lub dzwonisz i informujesz ich ze
    niechcesz otrzymywac od nich materialow reklamowych (ani od firm zaleznych)
    i po zawodach.
    Po co sie stresowac

  • 3. Data: 2004-03-17 14:55:38
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Noramalnie natomiast to piszesz pismo lub dzwonisz i informujesz ich ze
    > niechcesz otrzymywac od nich materialow reklamowych (ani od firm
    zaleznych)
    > i po zawodach.

    Eeee tam. Fajniej jest wlozyc niewypelnione puste formularze do koperty
    zwrotnej i wrzucic do skrzynki pocztowej ;)

    Pablo

  • 4. Data: 2004-03-17 15:07:52
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Pablo" <p...@w...pl> writes:

    > zaleznych)
    >
    > Eeee tam. Fajniej jest wlozyc niewypelnione puste formularze do koperty
    > zwrotnej i wrzucic do skrzynki pocztowej ;)

    A jeszcze fajniej jest wypełnić te formularze odpowiednio
    fantazyjnie. Telefon koniecznie komórkowy a adres w Wołosatem lub
    Ełku.

  • 5. Data: 2004-03-17 15:07:59
    Od: Maciej Czerwiński <mkc@no_spam.gazeta.pl>

    On 04-03-17 15:55:38, Pablo wrote:

    > Eeee tam. Fajniej jest wlozyc niewypelnione puste formularze do koperty
    > zwrotnej i wrzucic do skrzynki pocztowej ;)

    Ale jesteś pewien, że adresat płaci za każdy list, a nie np. ryczałtem?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2004-03-17 15:11:10
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Ale jesteś pewien, że adresat płaci za każdy list, a nie np. ryczałtem?

    A myslisz, ze kazda frajde mozna przeliczyc na pieniadze? ;)

    A tak serio, to citek ma dobre karty.

    Pablo

  • 7. Data: 2004-03-17 16:05:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pablo <p...@w...pl> wrote:
    > A tak serio, to citek ma dobre karty.

    Drogie. Nie wiem, czy marka + cena warta jest innej karty niz Gold.
    gold - ok, ale reszta - to drozyzna.

  • 8. Data: 2004-03-17 16:14:50
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Drogie. Nie wiem, czy marka + cena warta jest innej karty niz Gold.
    > gold - ok, ale reszta - to drozyzna.

    Czemo Gold? IMHO to Gold z Citi jest drogi ale ma najmniejszy pakiet usług
    dodatkowych i od Silver różni się tylko górną granicą limitu kredytowego.
    Chyba, że czegoś nie doczytałem?...

    MaciejK

  • 9. Data: 2004-03-17 17:03:06
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:
    > Drogie. Nie wiem, czy marka + cena warta jest innej karty niz Gold.
    > gold - ok, ale reszta - to drozyzna.

    No ale gold kosztuje 290+6,5*12=368zł !!! To jest chyba najdroższy gold. Nie
    dość że drogi, to NIE MA pakietów dodatkowych !
    Nie mówiąc już o tym, że w paru bankach (jak ktoś lubi) mozna dostac golda w
    promocji za 120zl, a nawet za free.
    Zatem gold tym bardziej jest do **** :)

    --
    Witek

  • 10. Data: 2004-03-17 21:48:18
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

> [...]
    > dość że drogi, to NIE MA pakietów dodatkowych !
    > Nie mówiąc już o tym, że w paru bankach (jak ktoś lubi) mozna dostac golda

    Witek, masz rację. W PKO BP dostałem Mastercard Gold za 110zł + darmo
    ubezpieczenie mienia kupionego na kartę w Commercial Union i ubezpieczenie
    Assistance w CU oraz punkty w programie PKN Orlen Vitay.

    Pozdrawiam. Piotr