  • 131. Data: 2004-03-18 20:27:29
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    news:c3crm8$fq5$1@news.onet.pl...

    > Dla mnie 108zł za KK, to dużo ;)

    za 3 karty to IMHO cena rozsadna :-)

    --
    JaKi

  • 132. Data: 2004-03-18 20:31:32
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    news:c3ct0c$57f$1@news.onet.pl...
    > Ja znalazłem ;] Jestem zatem 108zł do przodu, LOL ;-))

    Zdradzisz tajemnice jaki? :D Czy to bank na M? :D

    --
    JaKi

  • 133. Data: 2004-03-18 20:40:40
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > za 3 karty to IMHO cena rozsadna :-)

    ... o ile nie zapomnisz o nich przed końcem ważności :)

  • 134. Data: 2004-03-18 20:44:55
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Zdradzisz tajemnice jaki? :D

    Eeee nie będę sie chwalił ;-))

  • 135. Data: 2004-03-18 20:49:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
    > Albo ten ktos musi byc w trudnej syuacji zyciowej albo nie wie do
    > czego sluzy KK.

    Albo albo - ale piszac to chyba zyjesz w nieswiadomosci ile klientow bierze
    taki kredyt...

  • 136. Data: 2004-03-18 20:52:41
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    WD wrote:
    > Eeee nie będę sie chwalił ;-))

    I słusznie. Przecież:
    "Na listach dyskusyjnych nie wolno podawać zbyt wielu informacji
    dotyczących naszych kontaktów z bankiem [...]" ;)

    --
    Blue Zyta

  • 137. Data: 2004-03-18 21:05:12
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > Albo albo - ale piszac to chyba zyjesz w nieswiadomosci ile klientow bierze
    > taki kredyt...

    Mam swiadomosc bo pisalem prace o kartach i sporo roznych materialow
    przerzucilem :-)
    Ale rozsadny czlowiek chcac zadluzac sie na KK nie wezmie do tego karty Citka.

    --
    JaKi

  • 138. Data: 2004-03-18 21:05:40
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@n...cieplekapcie.net> napisał:
    > I słusznie. Przecież:
    > "Na listach dyskusyjnych nie wolno podawać zbyt wielu informacji
    > dotyczących naszych kontaktów z bankiem [...]" ;)

    i "Nieufnie należy traktować...." ;)
    Rozszyfrowałaś mnie - muszę być czujny ;)) W końcu masz już sporo danych ;)

    --
    Witek

  • 139. Data: 2004-03-18 21:18:54
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>