  • 1. Data: 2004-03-17 07:56:33
    Temat: jeśli mialby ktoś...
    Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl>

    jeśli miałby ktos teraz założyć sobie konto w banku --- to jakie by
    wybrał???
    propozycje??

  • 2. Data: 2004-03-17 08:03:04
    Temat: Re: jeśli mialby ktoś...
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    ojola napisał(a):

    > jeśli miałby ktos teraz założyć sobie konto w banku --- to jakie by
    > wybrał???

    Multibank

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-03-17 08:24:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    ojola wrote:
    > jeśli miałby ktos teraz założyć sobie konto w banku --- to jakie by
    > wybrał???
    > propozycje??

    tanie i wygodne :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-03-17 09:21:11
    Od: "Marcello" <m...@g...pl>

    Użytkownik "ojola" <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> napisał w wiadomości
    > jeśli miałby ktos teraz założyć sobie konto w banku --- to jakie by
    > wybrał???
    > propozycje??

    Ekstrakonto + Konto Oszczednosciowe w Kredyt Banku, pierwsze do "obracania"
    kasą (m.in. darmowe przelewy via Internet) a drugie do trzymania kasy na
    trochę dłużej (niezłe oprocentownie) ;-)
    Do tego dostajesz bezpłatne ubezpieczenie, dostęp przez telefon i internet
    za friko (KB24), cały wachlarz kart płatniczych i kredytowych...
    najlepiej sam sprawdź
    pozdro

  • 5. Data: 2004-03-17 09:41:30
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Marcello" <m...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > Do tego dostajesz bezpłatne ubezpieczenie, dostęp przez telefon i internet
    > za friko (KB24), cały wachlarz kart płatniczych i kredytowych...

    W KB nie warto bo zwolnienie z oplat jest tymczasowe az nalapia frajerow.
    VW to chyba jedyna rozsadna propozycja na dzis

  • 6. Data: 2004-03-17 10:10:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > W KB nie warto bo zwolnienie z oplat jest tymczasowe az nalapia frajerow.

    W KB są opłaty, co nie znaczy, że w kategorii marmurków nie mają całkiem
    dobrą ofertę.

    > VW to chyba jedyna rozsadna propozycja na dzis

    Uhmmm - dopóki nie będzie opłat (Luzyta coś o maju mówiła ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2004-03-17 10:14:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > W KB są opłaty, co nie znaczy, że w kategorii marmurków nie mają całkiem
    > dobrą ofertę.

    Tfu! Miało być: dobrej oferty. Ach ta odmiana ;-)

  • 8. Data: 2004-03-17 10:48:25
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "ojola" <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> napisał w wiadomości
    > jeśli miałby ktos teraz założyć sobie konto w banku --- to jakie by
    > wybrał???
    > propozycje??
    Było już wiele razy. Ja proponuję VW + mBank. Oba są bez opłat miesięcznych.
    Do VW każesz przelewać pensję. VW wykorzystujesz do darmowych przelewów i
    PZ. Nadwyżki przelewasz do mBanku gdzie masz darmowy SFI i możesz wypłacać
    małe kwoty z bankomatów za darmo. Polecam poczytać:
    www.vwbankdirect.pl
    www.mbank.pl
    www.google.pl

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    -----------------------------
    www.kombinatoryka.prv.pl

  • 9. Data: 2004-03-18 03:17:54
    Temat: Re: jeśli mialby ktoś...[ot]
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > W KB nie warto bo zwolnienie z oplat jest tymczasowe az nalapia frajerow.

    nie jestem w temacie - co w KB jest bez oplat teraz? któreś ekstrakonto? czy
    to oszcędnościowe?

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 10. Data: 2004-03-19 13:04:25
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> skribis:

    >jeśli miałby ktos teraz założyć sobie konto w banku --- to jakie by
    >wybrał???

    zalezy do czego to konto mialoby byc uzywane

    ekonto + emax w mbanku

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Ustrzez sie oszustw: http://www.oszustwa.com/forum/
    Gazety to okropne marnotrawstwo papieru, pracy, farby, transportu...