  • 21. Data: 2004-06-25 08:34:23
    Temat: Re: Sesje w pekao
    Od: "maniek" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > 2. Jeśli zamienić słowa "WYCHODZĄCY" oraz "PRZYCHODZACY", to pozortnie
    > to zestawienie może nabrać jakiegoś sensu :-) Zwłaszcza, że "obciążenia
    > rachunku" w V sesji to raczej przelew wychodzący, a nie przychodzący...
    > Z drugiej strony nie ma żadnych szans, żeby przelew przychodzący III
    > sesją był zaksięgowany o 15:00
    > 3. Mam podejrzenia, że III sesja Eliksiru może być księgowana dopiero
    > następnego dnia rano (stąd ta 6:30 przychodząca)
    > 4. Jak kiedyś znajdę trochę czasu, to potestuję ;-)
    >
    > Jak ktoś rozwikła tę zagadkę, to niech da znać na grupie :)

    Tu nie ma co rozwiklywać, tylko nalozyc siatke z sesjami KIRu na to co mowi
    bank (nie utozasmiac nr sesji z banku z nr z KIRu). Wtedy potwierdza sie Twoje
    podejrzenia z pkt 3. Jesli bank twierdzi, ze pierwsza wychodzaca jest o 10:30
    to znaczy, ze do KIRu trafi najwczesniej na druga sesje, bedzie rozliczona po
    14:30 i wtedy bedzie do dyspozycji banku. Kiedy bank to przyjmie i zaksieguje
    na Twoje konto to juz jest sprawa banku. A jak ktos pisal w innym mailu jest to
    rowniez cecha "osobnicza" nawet w poszczegolnych oddzialach tego samego banku.

    pozdrawiam
    maniek

  • 22. Data: 2004-06-25 08:58:47
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Miernik dnia 2004-06-25 10:15 napisał(a) co następuje:

    > Jeszcze byłbym widzięczny za info:
    >
    > Jakie są teraz limity wypłat gotówkowych i bezgotówkowych na to
    > Maestro.

    Bezgotówkowe - do wysokości salda
    Gotówkowe - w bankomatach 1000zł, w POSach - nie wiem.

    > Czy można jakoś zmienić PIN na samodzielnie wybrany.

    PIN karty? Nie.
    PIN do serwisów Pekao24? Tak.

    Marek

  • 23. Data: 2004-06-26 13:50:25
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

    >Zadzwoniłam na 801 i dowiedziałam się, że wychodzące są o 10.30,
    >13.30 i 15.00 a w przychodzące o 8, 12, 14.30 i 16.30
    >
    >Renata

    WYCHODZĄCY: I - 10:30 II - 13:30 III - 15:00 IV - 19:00
    PRZYCHODZĄCY: I - 6:30 II - 12:00 III - 14:30 IV - 16:00 V -
    18:00

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l

  • 24. Data: 2004-06-26 17:54:23
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

    > To ja przytoczę tutaj fragmenty korespondencji z bankiem przez pocztę
    > wewnętrzną:
    >
    > <cite>
    > WYCHODZĄCY: I - 10:30 II - 13:30 III - 15:00 IV - 19:00
    > PRZYCHODZĄCY: I - 6:30 II - 12:00 III - 14:30 IV - 16:00 V - 18:00
    >
    > VI wychodząca sesja dotyczy ZUS. Sesja przychodząca V dotyczy
    > księgowanych poleceń zapłaty. ( są to obciązenia rachunku). Sesje które
    > przyjmują i wysyłają przelewy nie zawierają jedynie przelewów
    > Eliksirowych , ale też przelewy wewnątrzbankowe.
    > </cite>

    A może to jest tak (Ci co nie mają fontu proporcjonalnego niech nie
    patrzą):

    sesja I sesja II sesja III

    Wychodzące: 15:00 poprz. dnia 10:30 13:30
    Przychodzące: 12:00 14:30 6:30 następnego dnia

    Nie wiadomo po co jest przychodząca IV 16:00

    Czy ktoś mógłby tą teorię sprawdzić doświadczalnie?
    Proszę testować tylko z oddziałów z nowym systemem.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 25. Data: 2004-06-26 18:30:05
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Miernik <m...@c...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Wychodzące: 15:00 poprz. dnia 10:30 13:30
    > Przychodzące: 12:00 14:30 6:30 następnego dnia
    >
    > Nie wiadomo po co jest przychodząca IV 16:00

    A może raczej ta II przychodząca właśnie o 16:00, bo to jest akurat
    półtorej godziny po zakończeniu sesji w KIR, tak jak pierwszej.
    Nimożliwe by tak powolny w innych sesjach bank zaksięgował akurat II
    sesje w "zerowym czasie"

    Cakiem mi się trzyma kupy ta teoria, więc umieściłem ją u siebie na
    stronie:
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php

    Teraz pozostaje mi już tylko BZWBK i InvestBank, oraz kogoś kto ma
    konto w BePeHahahaha kto rano wstaje i sprawdzi doświadczalnie o
    której rano jest księgowanie 3 przychodzącej z poprzedniego dnia.
    I będę miał dla wszystkich banków które mają możliwość wykonywania
    przelewów przez www podane dokładne godziny sesji.

    Jeśli ktoś stwierdzi doświadczalnie jakieś niezgodności, proszę od
    razu pisać na m...@c...pl