    From: "maniek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sesje w pekao
    Date: 25 Jun 2004 10:34:23 +0200

    > Nie drążyłem już dalej tematu, ale:
    > 1. Nie ma VI wychodzącej, jest co najwyżej IV ;-)
    > 2. Jeśli zamienić słowa "WYCHODZĄCY" oraz "PRZYCHODZACY", to pozortnie
    > to zestawienie może nabrać jakiegoś sensu :-) Zwłaszcza, że "obciążenia
    > rachunku" w V sesji to raczej przelew wychodzący, a nie przychodzący...
    > Z drugiej strony nie ma żadnych szans, żeby przelew przychodzący III
    > sesją był zaksięgowany o 15:00
    > 3. Mam podejrzenia, że III sesja Eliksiru może być księgowana dopiero
    > następnego dnia rano (stąd ta 6:30 przychodząca)
    > 4. Jak kiedyś znajdę trochę czasu, to potestuję ;-)

> [...]

    Tu nie ma co rozwiklywać, tylko nalozyc siatke z sesjami KIRu na to co mowi
    bank (nie utozasmiac nr sesji z banku z nr z KIRu). Wtedy potwierdza sie Twoje
    podejrzenia z pkt 3. Jesli bank twierdzi, ze pierwsza wychodzaca jest o 10:30
    to znaczy, ze do KIRu trafi najwczesniej na druga sesje, bedzie rozliczona po
    14:30 i wtedy bedzie do dyspozycji banku. Kiedy bank to przyjmie i zaksieguje
    na Twoje konto to juz jest sprawa banku. A jak ktos pisal w innym mailu jest to
    rowniez cecha "osobnicza" nawet w poszczegolnych oddzialach tego samego banku.

    pozdrawiam
    maniek