  • 1. Data: 2004-06-25 05:36:41
    Temat: Sesje w pekao
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Szukałam terminów sesji w pekao, znalazłam tylko coś takiego:
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php

    Ale albo informacje są niepełne, albo źle to odczytuję.Wyszło mi, że w
    pekao jest jedna sesja wychodząca (13.30) i w ogóle nie widzę sesji
    przychodzącej.
    Może ktoś zna dokładne godziny sesji w pekao?

    Renata

  • 2. Data: 2004-06-25 06:18:55
    Temat: Re: Sesje w pekao
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
> [...]
    > przychodzącej.
    > Może ktoś zna dokładne godziny sesji w pekao?

    To jest moja strona. Po prostu niepełne. Wiem tylko że ktoś kiedyś
    podał info że ostatnia jest o 13:30, chyba z jakiegoś zestawienia z
    gazety.

    Napisałem ostatnio do rzecznika prasowego Pekao (którym już nie jest
    SL), ale jak na razie cisza.

    Jak komuś udałoby się wydobyć skądś takie informacje, to proszę dać
    cynk.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2004-06-25 06:30:46
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    to ktos jeszcze a tam konto??

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-06-25 06:36:33
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cbgg4f$jk$1@sunflower.man.poznan.pl>, Miernik wrote:

    > Jak komuś udałoby się wydobyć skądś takie informacje, to proszę dać
    > cynk.

    Zadzwoniłam na 801 i dowiedziałam się, że wychodzące są o 10.30,
    13.30 i 15.00 a w przychodzące o 8, 12, 14.30 i 16.30

    Renata

  • 5. Data: 2004-06-25 07:14:22
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > to ktos jeszcze a tam konto??

    A dlaczegóz by nie? Wiekszosc kont nie pozwala na cos co tam jest mozliwe -
    b. dobrze rozwiazane zlecenia stale.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2004-06-25 07:15:20
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:

    > Zadzwoniłam na 801 i dowiedziałam się, że wychodzące są o 10.30,
    > 13.30 i 15.00 a w przychodzące o 8, 12, 14.30 i 16.30

    No to coś Ci nakłamali.
    Jest fizycznie niemożliwe by wychodzące sesje były później niż o:
    9:30 13:30 16:00 bo o tych godzinach KIR łamie sesje.

    KIR to mieli przez godzinę, i nie spotkałem się z żadnym przypadkiem
    by przelewy się pojawiły wcześniej niż:
    10:30 14:30 17:00

    Cudowne rozmnożenie sesji przychodzących do 4 też nie jest możliwe.

    Myślę że to mogą być sesje wewnętrznych przeksięgowań między
    rachunkami w Pekao, bo jak znam ten bank to online tam nic nie chodzi.

    Zadzwoń jeszcze raz i powiedz że Ci nakłamali.

  • 7. Data: 2004-06-25 07:17:27
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Maciej Loret wrote:

    > A dlaczegóz by nie? Wiekszosc kont nie pozwala na cos co tam jest mozliwe -
    > b. dobrze rozwiazane zlecenia stale.

    ta a swistak siedzi i przelicza pieniazki :-)

  • 8. Data: 2004-06-25 07:19:56
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > ta a swistak siedzi i przelicza pieniazki :-)

    Płacisz za wygodę. Ot i wszytsko.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 9. Data: 2004-06-25 07:23:04
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Myślę że to mogą być sesje wewnętrznych przeksięgowań między
    > rachunkami w Pekao, bo jak znam ten bank to online tam nic nie chodzi.

    Mało znasz ;))
    Przelewy wewnętrzne są online (albo prawie) - nie wiem, czy kwestia sekund
    czy minut.
    Podobnież wybranie z bankomatu jest prawie od razu widoczne na rachunku.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 10. Data: 2004-06-25 07:30:13
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > czy minut.
    > Podobnież wybranie z bankomatu jest prawie od razu widoczne na rachunku.

    O, kupili sobie komputery :)

    Mółbyś sprawdzić dokładnie czy to są minuty czy sekundy, oraz czy to
    działa całą dobę 7 dni w tygodniu, czy też tylko w godzinach pracy
    oddziałów można "natychmiast" przelewać?

    Bo takie info też umieszczam w mojej tabelce:
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php
    Tam po prawej od godzin ELIXIRu, "internal online days" na górze pisze.

    Acha, i czy jak przyjdzie przelew lub wpłacisz w oddziale to
    natychmiast można to kartą użyć?