  • 21. Data: 2013-05-13 00:49:09
    Temat: Re: Samcik o fraudach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" kmohn7$c44$...@d...me

    > to ze bank nie bedzie chcial ma sie nijak do faktu ze bedzie musial

    Czy komukolwiek bank odmówił wiadomego uznania wiadomej
    reklamacji? Ja raz omyłkowo zgłosiłem podejrzane
    transakcje -- zostałem zapytany tylko o to,
    które transakcje trzeba cofnąć...

    Na szczęście w porę (trochę za późno, ale jednak przed
    cofnięciem) pojąłem, że to transakcje wykonane przez
    moją matkę kartą dodatkową. W necie były tylko blokady...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2013-05-13 17:51:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 12 May 2013 11:33:00 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A czytałaś kiedys "Sammcika"?

    Czytam w miarę regularnie, poza drobnymi pomyłkami nic konkretnego nie mogę
    mu zarzucić. A robi wiele dobrego dla ludzi postawionych pod ścianą przez
    banki.

    Masz jakąś prywatną krucjatę przeciwko niemu? Zdradź w końcu te "słynne
    bzdury".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 23. Data: 2013-05-13 19:56:19
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Kris <k...@g...com> napisał(a):
    > A czytałaś kiedys "Sammcika"?

    Ja nie czytałem, ale musi być spoko, skoro piszesz kolejne posty i wciąż nie
    potrafisz podać choć jednego przykładu.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 24. Data: 2013-05-13 20:16:15
    Od: m <m...@g...com>

    On 05/13/2013 05:51 PM, Borys Pogoreło wrote:

    > Czytam w miarę regularnie, poza drobnymi pomyłkami nic konkretnego nie mogę
    > mu zarzucić. A robi wiele dobrego dla ludzi postawionych pod ścianą przez
    > banki.

    Samcik ma tak, że się czasem podnieca rzeczami które powinny być
    oczywistą oczywistością dla kogoś kto choć trochę używa produktów
    bankowych (nie wspominając o dziennikarzu który się zajmuje tematem
    zawodowo).

    Na przykład - po ładnych kliku latach od wprowadzenia bankomatu w
    okienku, ten się zdziwił że to się wiąże z prowizją jak za wypłatę z
    bankomatu.

    Ale w sumie jakichś spektakularnych bzdur nie przypominam sobie.

    p. m.

  • 25. Data: 2013-05-13 20:21:15
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-13 20:16, m pisze:

> [...]
    > oczywistą oczywistością dla kogoś kto choć trochę używa produktów
    > bankowych (nie wspominając o dziennikarzu który się zajmuje tematem

    Ojej... bo płacą mu wierszówkę, więc musi o czymś napisać. My-tutaj
    wszystko mamy wypunktowane natychmiastowo, wnioski wyciągamy sami i
    tylko Enojel potrafi pisać godzinami o niczym... :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 26. Data: 2013-05-13 21:39:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 maja 2013 19:56:19 UTC+2 użytkownik Grzegorz Niemirowski
    napisał:

    > Ja nie czytałem, ale musi być spoko, skoro piszesz kolejne posty i wciąż nie
    >
    > potrafisz podać choć jednego przykładu.
    Dal Ciebie i Borysa- oprócz "tekstów" Samcika poczytajcie sprostowania które
    przesyłają po jego tekstach instytucje finasowe;)

  • 27. Data: 2013-05-13 21:49:00
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :

    > Dal Ciebie i Borysa- oprócz "tekstów" Samcika poczytajcie sprostowania które
    przesyłają po jego tekstach instytucje finasowe;)

    Ale żeś sobie wybrał autorytet :-D
    Instytucje finansowe - Mega ROTFL.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 28. Data: 2013-05-14 02:13:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 13 May 2013 12:39:59 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Dal Ciebie i Borysa- oprócz "tekstów" Samcika poczytajcie sprostowania które
    przesyłają po jego tekstach instytucje finasowe;)

    Które konkretnie? Może SKOK-i, z którymi wygrał w sądzie?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 29. Data: 2013-05-14 08:21:13
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-05-13 20:21, zgred napisał(a):
    > i tylko Enojel potrafi pisać godzinami o niczym... :)

    Każdy ma swoją historię do opowiedzenia, warto jej posłuchać :)
    A Ty jaką masz? Czy warto Cię słuchać?

    --
    TrzyLinie

  • 30. Data: 2013-05-14 19:15:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zgred" 51912f1b$0$1220$6...@n...neostrada.pl

    > tylko Enojel potrafi pisać godzinami o niczym... :)

    Jeśli to o mnie -- jak widać nawet dziesiątki tysięcy razy
    można coś pisać, a jednak (dla tępoli takich jak Ty) to za
    mało, aby poprawnie zapisać/zapamiętać wiadome słowo.

    Nie warto zatem pytać -- czy ktoś potrafi zapisać moje treści w mniejszej liczbie
    liter.

    -=-

    Wracając do Samcika -- przeczytałem tylko jedno jego opowiadanie -- o odwróconej
    hipotece. Przeczytałem uważnie i nie znalazłem tam niczego wartościowego, choć
    problem ten (odwracania hipotecznego kota ogonem) być może dotyczy mnie? ;)
    Mnie słabo dotyczy ów problem -- raczej albo umrę za wcześnie z powodu
    uszkodzeń kręgosłupa, albo wyzdrowieję (wiele zależy od tego, czy mnie
    lekarka oszukała, by mi dać nadzieję, czy naprawdę organizm ludzki wchłania
    wpadnięte dyski, co skutkuje zdrowieniem ,,zachowawczym'') i będę znów bogaty.
    Ale być może problem ów dotyczy tych, którzy o tym nie wiedząc, pędzą w kierunku
    owego odwrócenia :) i śmieją się ze mnie.

    -=-

    Natomiast poziom dyskusji Usenetowych jest IMO coraz wyższy i coraz
    częściej zauważam, że ględzenie ;) daje wymierne (w plnach czy w czasie
    i w oszczędnościach ,,nerwowych'' -- można oszczędzić sobie niepotrzebne
    denerwowanie się) korzyści.

    Gdyby Samcik pisał coś ciekawego -- czytałbym go. :)
    On raczej pisze to, za co mu płacą.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'