  • 1. Data: 2003-03-26 07:28:20
    Temat: SKOK - 9,0%
    Od: t...@p...onet.pl

    Dzisiaj widziałem aktualną ulotkę jednego ze SKOKów, w której podają, że
    oprocentowanie lokaty rocznej wynosi 9%. Dodatkowo, jeżeli kwota jest większa
    niż 100 000 PLN, to dają 9,5%. Tensor1.
    PS. Zdaje sobie sprawę z małych kosztów działania, lecz różnica pomiędzy ich
    wielkością oprocentowania a standardowym oprocentowaniem na rynku staje sie
    ogromna. Czyżby jednak GROBELNY?

  • 2. Data: 2003-03-26 07:52:37
    Temat: Re: SKOK - 9,0%
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > pomiędzy ich wielkością oprocentowania a standardowym
    > oprocentowaniem na rynku staje sie ogromna. Czyżby jednak GROBELNY?

    To nie sa nastawione na zysk w taki sposob jak banki, lepiej znaja
    swoich czlonkow, musisz jakas tam kwote wplacic, zeby byc czlonkiem
    SKOK, dlatego niekoniecznie Grobelny. No i raczej SKOKI dynamicznie
    sie rozwijaja. O spektakularnych upadkach nie slyszalem, kiedys chyba
    laczyli dwa zagrozone ale tak wszystko wyglada ok..

  • 3. Data: 2003-03-26 07:58:20
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > wielkością oprocentowania a standardowym oprocentowaniem na rynku staje sie

    DODATKOWE INFORMACJE:
    SKOK opisany wyżej to SKOK Południowo-Zachodni.
    Lokata rentierska na 3 lata (odsetki co trzy miesiące) - 9,5%. Dodatkowo
    możliwość negocjacji oprocentowania przy wyższych kwotach. Kolega wpłacił
    30000 PLN i dostał 10%.
    Dodatkowe koszty: Jednorazowa opłata członkowska 90PLN, zwracana po zakończniu
    ostatniej z lokat. Jeżeli ktoś zamierza brać kredyt opłata 30PLN/miesiąc.
    CIĄGLE NIC NIE ROZUMIEM. Tensor1.

  • 4. Data: 2003-03-26 08:03:30
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > sie rozwijaja. O spektakularnych upadkach nie slyszalem, kiedys chyba
    > laczyli dwa zagrozone ale tak wszystko wyglada ok..

    Nikt nikogo nie zna. Przychodzi człowiek z ulicy i dostaje takie
    oprocentowanie. Opłaty podałem w poprzednim poście.

    Jeżeli masz racje, to z nadwyżkami kasy należy iść do SKOKU. Czy ty pójdziesz?

    Pozdrowienia Tensor1.

  • 5. Data: 2003-03-26 08:13:59
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:b5rm55$fr8$1@news.onet.pl...

> [...]
    > sie rozwijaja. O spektakularnych upadkach nie slyszalem, kiedys chyba
    > laczyli dwa zagrozone ale tak wszystko wyglada ok..

    Absolutnie nie Grobelny. System Kas taki jak w Polsce działa sobie równie
    dobrze w USA. Zresztą nasz w dużej mierze opiera się na doświadczeniach
    amerykańskiego. W Niemczech to samo. SKOKi jako takie są spółdzielniami
    nienastawionymi na zysk - jak będące spółkami akcyjnymi banki - a
    instytucjami, których celem jest "krzewienie kultury finansowej". Upadków
    _nie ma_, bo spółdzielnie gorzej funkcjonujące są przejmowane przez te
    funkcjonujące dobrze.
    Rozwijają się dynamicznie, gdyż celują w trochę inną klientelę niż banki -
    gorzej zarabiającą, mającą niższą zdolność kredytową. Takich, którzy w
    bankach raczej szans nie mają na kredyty.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2003-03-26 08:23:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > zakończniu ostatniej z lokat. Jeżeli ktoś zamierza brać kredyt
    > opłata 30PLN/miesiąc. CIĄGLE NIC NIE ROZUMIEM. Tensor1.

    No zeby byc czlonkiem SKOKu musisz oplacic skladke czlonkowska. Co do
    obcych - wplacic kase tak, ale kredytow juz tak na lewo i prawo nie
    daja jak przyjmuja depozyty ;) Zreszta kwoty kredytow nie sa bardzo
    duze, a oprocentowanie jest czesto calkiem wysokie.

    Niektore skoki sa tylko dla jednych fgrup zawodowych lub zakladow np.
    inne sa bardziej otwarte na czlonkow.

    Co do moich srodkow - gdybym mial - pewnie bym z nimi poszedl - ale ze
    tak powiem to tylko dywagacje nad czyms, czego nie mam :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 7. Data: 2003-03-26 08:52:29
    Od: "Adam" <a...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Co do moich srodkow - gdybym mial - pewnie bym z nimi poszedl - ale ze

    > tak powiem to tylko dywagacje nad czyms, czego nie mam :)

    Jesteś dorosły wioesz co robisz , ja swoich bym nie w skok-u nie zostawił , no
    ale to tylko moje widzimisię.

  • 8. Data: 2003-03-26 09:07:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam wrote:
    > Jesteś dorosły wioesz co robisz , ja swoich bym nie w skok-u nie
    > zostawił , no ale to tylko moje widzimisię.

    Wlozenie tam wszystkich pieniedzy istotnie byloby bardzo nierozsadne..

  • 9. Data: 2003-03-26 09:07:45
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Adam wrote:
    [...]

    > Jesteś dorosły wioesz co robisz , ja swoich bym nie w skok-u nie zostawił , no
    > ale to tylko moje widzimisię.

    Czyli zostawiasz tylko w SKOK-u ?
    (No bo tak by wyglądało z rozbioru Twojego zdania)
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 10. Data: 2003-03-26 09:30:50
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    "...ja swoich bym nie w skok-u nie zostawił" oczywiście literówka , moja wina
    , powinno być w "... ja swoich bym w skok-u nie zostawił".