  • 11. Data: 2003-03-26 10:46:21
    Temat: Re: SKOK - 9,0%
    Od: "TS" <(free)tsmaster1@op.spam.pl>

    > Wlozenie tam wszystkich pieniedzy istotnie byloby bardzo nierozsadne..

    Wkładanie wszystkich pieniędzy w jedno miejsce zawsze jest nierozsądne,
    niezależnie od tego gdzie się je wkłada.

    --
    Pozdrawiam,
    TS

  • 12. Data: 2003-03-26 10:59:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    TS wrote:
    > Wkładanie wszystkich pieniędzy w jedno miejsce zawsze jest
    > nierozsądne, niezależnie od tego gdzie się je wkłada.

    Otoz to. Ale za wieksze ryzyko jest wieksza premia... Dlatego SKOK
    jest ciekawa alternatywa, zwlaszcza ze w tej sprawie poza wlasnymi
    obawami nie ma jakis przypadkow, zeby ludzie stracili tam swoje
    oszczednosci

  • 13. Data: 2003-03-26 12:29:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PJO wynalazl:
    http://www.skok.coop/

  • 14. Data: 2003-03-26 12:39:46
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Dzisiaj widziałem aktualną ulotkę jednego ze SKOKów, w której podają, że
    > oprocentowanie lokaty rocznej wynosi 9%. Dodatkowo, jeżeli kwota jest
    większa
    > niż 100 000 PLN, to dają 9,5%. Tensor1.

    W lokalnym radiu klerykowa jest nastepujaca reklama "lokata na 10%" tel
    0602.... :)

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2003-03-26 13:20:57
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > większa
    >
    > W lokalnym radiu klerykowa jest nastepujaca reklama "lokata na 10%" tel
    > 0602.... :)
    > --
    > JaKi

    Powiem więcej. Przy odpowiednio dużej kwocie, kilkaset tysięcy SKOK Południowo-
    Zachodni daje 10,5% (lokata rentierska, odsetki co 3 miesiące). Tensor1.

  • 16. Data: 2003-03-26 17:57:08
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:b5s6ee$r6o$1@news.onet.pl...
    > PJO wynalazl:
    > http://www.skok.coop/

    A co to za domena?
    Bo na http://www.skok.pl jest to samo.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 17. Data: 2003-03-27 08:13:23
    Od: "TS" <(free)tsmaster1@op.spam.pl>

> [...]
    > jest ciekawa alternatywa, zwlaszcza ze w tej sprawie poza wlasnymi
    > obawami nie ma jakis przypadkow, zeby ludzie stracili tam swoje

    Ano właśnie.
    Podejrzewam, że obawy są jedynie efektem "wrogiej" propagandy banków :-)
    Kredyty w SKOKach są dość drogie, więc mogą sobie pozwolić na wysokie
    oprocentowanie lokat.
    Kasę mogą pożyczać tylko od "ludności" lub z Centrali, więc jakoś muszą
    przyciągać klientów.

    --
    Pozdrawiam,
    TS

  • 18. Data: 2003-03-27 08:31:29
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    To jest tylko moje subiektywne odczucie : dlaczego wybrali taką nazwę SKOK ,
    na co?

    Tak mi się kojarzy , że na jakąś kasę.

    Zaznaczam to tylko moja prywatna opinia i moje skojarzenia.

  • 19. Data: 2003-03-27 11:27:03
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Adam " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > To jest tylko moje subiektywne odczucie : dlaczego wybrali taką nazwę SKOK
    ,
    > na co?

    To jest skrót od Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo Kredytowe, a nie nazwa.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 20. Data: 2003-03-28 08:03:55
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "TS" <(free)tsmaster1@op.spam.pl> skribis:

    >Kasę mogą pożyczać tylko od "ludności" lub z Centrali, więc jakoś muszą
    >przyciągać klientów.

    to maja jakas centrale ?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Spraw by twoja strona pracowala na Ciebie.
    Dochodowy program partnerski: