  • 1. Data: 2003-03-26 07:53:35
    Temat: PIN przy platnosciach on-line!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Od kwietnia wszystkie transakcje kartami dokonywane w Internecie
    powinny być potwierdzone hasłem lub PIN - em. To nakręci e-handel. Na
    16 mln kart wydanych przez polskie banki tylko 1,5 mln stanowią karty
    kredytowe i charge
    http://www.mediarun.pl/news.php?news_id=4294

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-26 08:33:03
    Temat: Re: PIN przy platnosciach on-line!
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > powinny być potwierdzone hasłem lub PIN - em. To nakręci e-handel. Na
    > 16 mln kart wydanych przez polskie banki tylko 1,5 mln stanowią karty

    [...]

    Ocipieli
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 3. Data: 2003-03-26 08:50:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > [...]
    >
    > Ocipieli
    > KJ

    No ajk to by byl PIN tylko do takich transakcji... ? :)_

  • 4. Data: 2003-03-26 08:53:53
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No ajk to by byl PIN tylko do takich transakcji... ? :)_

    I bedzie. Alfanumeryczny.

    Pozdrawiam,
    Sebastian Ramatowski

  • 5. Data: 2003-03-26 09:08:23
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Sebastian Ramatowski wrote:
    [...]

    > I bedzie. Alfanumeryczny.

    A jak z odpowiedzialnością?
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 6. Data: 2003-03-26 09:12:39
    Temat: Re: Re: PIN przy platnosciach on-line!
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 26, 2003 at 10:08:23AM +0100, Kamil Jonca wrote:

    >A jak z odpowiedzialnością?

    Czyja? ;-)

    A tak btw - nie odnosisz wrazenia ze banki, jako wydawcy kart
    uzywanych do transakcji (oraz zarabiajace zdecydowana wiekszosc na
    tych transakcjach) powinny informowac swoich klientow o zmianach?

    Pytanie troche retoryczne ...

    --

    --w

  • 7. Data: 2003-03-26 09:21:25
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    Wojtek Piecek wrote:

> [...]
    > uzywanych do transakcji (oraz zarabiajace zdecydowana
    > wiekszosc na tych transakcjach) powinny informowac swoich

    oj czepiasz sie, maja jeszcze cale 5,5 dnia na kampanie informacyjna...

    ;-)))))

    sebastian

  • 8. Data: 2003-03-26 09:24:07
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Wojtek Piecek wrote:

    > Czyja? ;-)

    Moją. Proste.
> [...]
    > uzywanych do transakcji (oraz zarabiajace zdecydowana wiekszosc na
    > tych transakcjach) powinny informowac swoich klientow o zmianach?

    Mhm. Zwłaszcza w inteligo.....
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 9. Data: 2003-03-26 09:34:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 26, 2003 at 10:24:07AM +0100, Kamil Jonca wrote:

    >Moją. Proste.

    No to rownie prosta odpowiedz - pelna odpowiedzialnosc[1] ;-)

    Ale pociesz sie ze chodzi o to ze Ty bedziesz musial w calosci sie
    zautoryzowac w banku wydawcy.

    >Mhm. Zwłaszcza w inteligo.....

    Nie, tam to nie jest pytanie retoryczne, tam to jest gryzaca rzeczywistosc.

    --

    --w

  • 10. Data: 2003-03-26 09:34:48
    Temat: Re: RE: Re: PIN przy platnosciach on-line!
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 26, 2003 at 10:21:25AM +0100, Sebastian Ramatowski wrote:

    >oj czepiasz sie, maja jeszcze cale 5,5 dnia na kampanie informacyjna...
    >
    >;-)))))

    Jak na puszczanie demonstracyjnych site-ow to faktycznie kupa czasu ;-)

    --

    --w