  • 41. Data: 2003-02-06 16:37:01
    Temat: Re: SKANDAL, bank utrudnia wypłatę własnych pieniędzy!
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    wiadomości news:b1u17s$89d$1@news2.ipartners.pl...
    > Czemu ja o tym nie wiem ?????
    > Jestem u nich od dawna VIPem

    cyt. za www.ing.pl sekcja "Konto z Lwem Prestiz"
    "Ponadto

    a.. w nagrodę za utrzymanie wysokiego średniego salda rocznego na KONCIE
    Prestiż, Bank wypłaci premię w wysokości sumy opłat pobranych za prowadzenie
    KONTA"
    I co ty na to ?
    --
    lex

  • 42. Data: 2003-02-06 16:38:06
    Od: Zszokowany <b...@a...mailowego>

    Recently Kamil Jońca wrote:
    > Hmm. moze ja czegoś nie rozumiem ale przelewałem 150 tys gdy kupowałem
    > mieszkanie i nie było najmniejszych problemów.
    > Możesz rozwinąć? IMHO chodzi o niedoinformowanie pań w banku
    > spółdzielczym i nic więcej. Moi rodzice mieli podobne przejścia.

    I co, przyszli do Ciebie "smutni panowie" ?;-)
    Bo trochę mnie to wszystko nadal szokuje, czyli jak rodzice pożyczają dziecku
    to już jest "podejrzana transakcja" ? Akurat dzień wcześniej teść(ten znajomy;-)
    przelewał 50tys z PKO i jakoś nie było problemu (teraz się boję, czy dobrze
    zrobił bo już jak widzę jesteśmy w jakimś rejestrze...)
    A wracając do naszego nieszczęsnego banku to jest najbardziej niepokojące,
    że kasjerki były właśnie na konsultacji u, jak twierdziły, prezesa i tak to
    wyszło...

  • 43. Data: 2003-02-06 16:41:30
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > Prestiż, Bank wypłaci premię w wysokości sumy opłat pobranych za prowadzenie

    A ja na to : ha, ha, ha....
    Tylko leń, nie interesujący się bankiem trzyma duże kwoty na KONCIE PRESTIŻ !
    Normalny klient po roku "mania" Prestiż zostaje zaproszony do zamiany na KONTO VIP.
    I jego doradca informuje Go, co zrobić z nadwyżką finansową.
    Zysk z rad doradcy jest większy niż opłaty za Konto Prestiż :-)
    A konto VIP jest drogie.

  • 44. Data: 2003-02-06 16:44:28
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A co za "duża" kwota 100 czy 200 tys. zł nawet dla BS ?????

    Jak widać dla małego banku, który być może ledwo zipie
    jest to jednak spory problem ;-)

    > RywinGate ociera się o 70mln! To jest problem "transferowy"!!!

    Przypuszczam, że zaangażowane w sprawę towarzystwo
    z najwyższych szczebli takich problemów nie ma - takie
    są tylko dla plebsu :-)))

    Pix

  • 45. Data: 2003-02-06 16:46:10
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    wiadomości news:b1u2t4$9ce$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > I jego doradca informuje Go, co zrobić z nadwyżką finansową.
    > Zysk z rad doradcy jest większy niż opłaty za Konto Prestiż :-)

    A co takiego proponuje ow doradca?
    --
    lex

  • 46. Data: 2003-02-06 16:47:18
    Od: Zszokowany <b...@a...mailowego>

    Cóż, na razie przechodzę "offline", dzięki za pouczającą dyskusję !

  • 47. Data: 2003-02-06 16:48:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Zszokowany wrote:

    > I co, przyszli do Ciebie "smutni panowie" ?;-)
    Nie. ;-)

> [...]
    > przelewał 50tys z PKO i jakoś nie było problemu (teraz się boję, czy dobrze
    > zrobił bo już jak widzę jesteśmy w jakimś rejestrze...)
    Spokojnie. "ten" rejestr nie ma nic wspólnego z US. (No może "nic" to za
    dużo powiedziane)

    > A wracając do naszego nieszczęsnego banku to jest najbardziej niepokojące,
    > że kasjerki były właśnie na konsultacji u, jak twierdziły, prezesa i tak to
    > wyszło...
    Poproś o wykonanie przelewu, a jeśli będą się upierać, to złóż od ręki
    pisemną reklamację z kopią dla siebie(możesz przygotować w domu ;-))
    o niewykonanie. Wspomnij tez o GINB-ie.
    KJ

  • 48. Data: 2003-02-06 16:50:33
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Zszokowany" <b...@a...mailowego> napisał w wiadomości
    > A wracając do naszego nieszczęsnego banku to jest najbardziej niepokojące,
    > że kasjerki były właśnie na konsultacji u, jak twierdziły, prezesa i tak to
    > wyszło...

    To teraz masz większą wiedzę, przekaż ją teściowi i niech opierdoli prezesa, jeśli
    złoży prawidłowy przelew, wylegitymuje się, a
    będą się ociągać z jego realizacją.

  • 49. Data: 2003-02-06 16:52:40
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > A co takiego proponuje ow doradca?

    To zależy od wolnej kwoty i preferencji inwestycyjnych.
    Ale generalnie to samo, co inne banki swoim VIPom

  • 50. Data: 2003-02-06 16:57:39
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przypuszczam, że zaangażowane w sprawę towarzystwo
    > z najwyższych szczebli takich problemów nie ma - takie
    > są tylko dla plebsu :-)))

    Dokładnie!
    Nawet VIPy w bankach są co najmniej dwóch kategorii:-)
    Jedni co ledwo się łapią, i drudzy co naprawdę maja dużą , zgodną z prawem kasę.
    Jest i trzecia grupa : "lewusy" - tych banki się pozbywają dla swojego dobrego
    "imagu".
    Jak patrzą na skorumpowanych polityków??? To zależy do stopnia korupcji pracowników
    banku:-(

    A "plebs" ma zawsze przewalone na sali operacyjnej:-)