  • 31. Data: 2004-09-15 07:56:19
    Temat: Re: Fundusze Arki - termin umorzenia jednostek i nie tylko.
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisała:

    >Użytkownik "Gree" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Ja moze i jestem zagmatwany, ale tylko ja mam rację.

    No to pozostanie Ci przekonywanie siebie samego do tej racji.
    *PLONK*

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 32. Data: 2004-09-15 08:17:32
    Temat: Re: Fundusze Arki - termin umożenia jednostek i nie tylko.
    Od: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl>

    On 2004-09-15, Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Wed, 15 Sep 2004 01:22:51 +0200,
    > osoba podpisana: Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl>
    > napisała:
    >
    > Jak to było ?
    > Wolność wypowiedzi obejmuje też prawo do niesłuchania.

    "Free speech includes the right not to listen, if not interested"
    R. A. Heinlein

    przyłączam się :)

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst

  • 33. Data: 2004-09-15 11:22:35
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 14 Sep 2004 23:56:22 +0200, w <ci7pf3$ak0$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > Do wszystkich idiotów (tylko tych którzy najezdzali na mnie).
    > Odnośnie mBanku, dzwoniłem do mlini i miałem racje jak tu wcześniej pisałem,
    > mBank nie pobiera dla siebie zadnej opłaty, ale TFI wlicza opłate w ceny
    > jednostek. Więc cwaniaki myśleliście ze jesteście cwansi od innych i nie
    > płacicie nic.
    >
    > przykład dla matołów:
    > DWS akcje 5000zł opłata 4%,
    > cena jednostki netto 282zł, cena brutto 284zł (tą cenę matoły macie)
    > Czyli TFI oddajecie 200zł - to jest ta opłata.

    Mistrzu, to jak wytłumaczysz to?
    http://projektf1.com/tmp/Clipboard01.png
    w kontekście tego:
    http://fundusze.wp.pl/notowania.html?fi_opcje=on&a=3
    &b=0&typ=0&data_not=20040812&POD=1&fi_typ=typ&fi_akc
    ja=wybrane&P%5B106%5D=on

  • 34. Data: 2004-09-15 11:45:59
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

[...]

    juz Ci odpisuje,
    odnosnie 1 nic mi nie mowi, zobacz wyciag ktory dostales poczta.

    2. PZU Krakowiak akcje, (a) wartosc biezaca 79,39, (b) max cena zakupu 83,13
    Teraz wyjasnienie:
    "opłat manipulacyjnych"
    (a) cena netto
    (b) cena brutto - po tej cenie kupujesz gdyz tu jest wliczona, opłate masz
    wliczona w jednostki ktore dokupujesz.

    z tego 1 linka: wychodzi ze do kazdej jednostki doplaciles opłate
    manipulacyjna 3,57255zł

    Wiesz trudno jest tak odpisac, bo ja musze sie zapoznac z oplatami itd.

  • 35. Data: 2004-09-15 12:00:34
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 15 Sep 2004 13:45:59 +0200, w <ci9a2n$fud$2@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > juz Ci odpisuje,
    > odnosnie 1 nic mi nie mowi, zobacz wyciag ktory dostales poczta.

    Jest dokładnie tak samo, mam zeskanować czy wierzysz na słowo?

  • 36. Data: 2004-09-15 12:03:57
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

> [...]

    > wliczona w jednostki ktore dokupujesz.
    >
    > z tego 1 linka: wychodzi ze do kazdej jednostki doplaciles opłate

    800zł / 10,027600 = ~79,78zł

    Wycena wynosi również 79,78zł
    http://fundusze.wp.pl/notowania.html?POD=1&a=3&b=0&t
    yp=0&data_not=20040813&d1=13.08.2004&P%5B106%5D=on&f
    i_akcja=wybrane&fi_typ=typ&fi_opcje=on
    (poprzedni link z ceną 79,39zł był z dnia wcześniej, sorry za pomyłkę)

    No to gdzie te opłaty?

  • 37. Data: 2004-09-15 12:11:34
    Temat: Re: SFI - opłaty
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Wystarczy zajrzeć:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-fundusze.h
    tml

    albo:
    http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf
    strona 61:
    "Opłata za nabycie jednostek uczestnictwa w funduszach inwestycyjnych
    a. INTERNET - bez opłat"

    --
    Witek

  • 38. Data: 2004-09-15 12:24:45
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
> [...]
    platy.pdf
    > strona 61:
    > "Opłata za nabycie jednostek uczestnictwa w funduszach inwestycyjnych

    przeciez masz tam napisane:
    - Opłaty za zakup jednostek uczestnictwa (przelew na rachunek funduszu)
    - Opłaty za zarządzanie (w skali roku) Zgodnie z taryfą TFI, wchodzis na
    np: DWS, Tabela Opłat Manipulacyjnych dla Funduszy Inwestycyjnych Otwartych
    DWS Polska TFI S.A.
    http://info.dws.pl/pl/nav_funds.nsf/frameset/PFRY-5N
    5ELC?OpenDocument

    jak wczoraj rozmawialem z mBankiem i zgadza sie co do tego ze mBank nie
    pobiera opłat ale TFI pobieraja opłaty.

  • 39. Data: 2004-09-15 12:31:37
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    i_akcja=wybrane&fi_typ=typ&fi_opcje=on
    >(poprzedni link z ceną 79,39zł był z dnia wcześniej, sorry za pomyłkę)

    hm, powinienes miec na wyciagu z TFI cene 83,54 (max cena zakupu, to jest
    cena brutto, jesli nie masz to dziwne, moze bedziesz mial naliczone przy
    sprzedazy).
    A jesli nie to bardzo mnie to cieszy, sam wczoraj aktywowalem ta usluge, ja
    korzystam z biura maklerskiego i z bezposrednio powiazanymi grupami. Sorry
    ze tak dlugo odpisuje ale wlasnie z mBanku do mnie dzwonili w zwiazku z ta
    promocja Kart Kredytowych, nawet ciekawa oferta.

  • 40. Data: 2004-09-15 12:41:40
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Seba_Fan wrote:

    > przeciez masz tam napisane:
    > - Opłaty za zakup jednostek uczestnictwa (przelew na rachunek funduszu)
    > - Opłaty za zarządzanie (w skali roku) Zgodnie z taryfą TFI,

    Przeczytaj to jeszcze raz ;) Rozróżniasz opłatę dystrybucyjną (inaczej tez
    manipulacyjna lub opłata za zakup/zbycie) od opłaty za zarządzanie ?

    > wchodzis na
    > np: DWS, Tabela Opłat Manipulacyjnych dla Funduszy Inwestycyjnych Otwartych
> [...]

    W SFI mBanku nie ma tych opłat (bank ma swój cennik). Wszyscy od początku próbują Ci
    to wytłumaczyć. SFI/CO jest wyjątkiem (TFI zgodnie ze statutem może zwolnic z tych
    opłat - co tez uczyniło).

    > jak wczoraj rozmawialem z mBankiem i zgadza sie co do tego ze mBank nie
    > pobiera opłat ale TFI pobieraja opłaty.

    TYLKO za zarządzanie. Opłat manipulacyjnych, dystrybucyjnych czy tez opłat za
    nabycie/zbycie/konwersje - NIE MA.

    --
    Witek

    Ps. a teraz przeproś tych wszystkich których obraziłeś ;p