    From: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fundusze Arki - termin umożenia jednostek i nie tylko.
    Date: Wed, 15 Sep 2004 14:31:37 +0200

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:0obgk09vqigkjnq4qq76cg8e6egjnd2ibb@4ax.com...
    Wed, 15 Sep 2004 13:45:59 +0200, w <ci9a2n$fud$2@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > 2. PZU Krakowiak akcje, (a) wartosc biezaca 79,39, (b) max cena zakupu
    83,13
    > Teraz wyjasnienie:
    > "opłat manipulacyjnych"
    > (a) cena netto
    > (b) cena brutto - po tej cenie kupujesz gdyz tu jest wliczona, opłate masz
    > wliczona w jednostki ktore dokupujesz.
    >
    > z tego 1 linka: wychodzi ze do kazdej jednostki doplaciles opłate
    > manipulacyjna 3,57255zł

    >800zł / 10,027600 = ~79,78zł

    >Wycena wynosi również 79,78zł
    http://fundusze.wp.pl/notowania.html?POD=1&a=3&b=0&t
    yp=0&data_not=20040813&d1=13.08.2004&P%5B106%5D=on&f
    i_akcja=wybrane&fi_typ=typ&fi_opcje=on
    >(poprzedni link z ceną 79,39zł był z dnia wcześniej, sorry za pomyłkę)

    >No to gdzie te opłaty?

    hm, powinienes miec na wyciagu z TFI cene 83,54 (max cena zakupu, to jest
    cena brutto, jesli nie masz to dziwne, moze bedziesz mial naliczone przy
    sprzedazy).
    A jesli nie to bardzo mnie to cieszy, sam wczoraj aktywowalem ta usluge, ja
    korzystam z biura maklerskiego i z bezposrednio powiazanymi grupami. Sorry
    ze tak dlugo odpisuje ale wlasnie z mBanku do mnie dzwonili w zwiazku z ta
    promocja Kart Kredytowych, nawet ciekawa oferta.