  • Data: 2016-06-06 20:31:57
    Temat: Re: S?dy og3osi3y upad3o?a SKOK "Jowisz" i "Kujawiak"
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/07/2016 02:09 AM, Kris wrote:

    > Pamiętam awanture z przed kilku lat jak Ka sa Krajowa chcała zarząd komisaryczny w
    Skok Kopernik wprowadzić
    > Ośmiornicożercy wtedy bronili prezesa Kopernika i ostatecznie Kasie Krajowej się
    nie udało.

    O to chodzi?

    http://www.tvp.info/543659/biznes/skok-kopernik-zarz
    ad-przegral-wraca-prezes/

    publikacja: 24.04.2009

    Pracownicy SKOK im. Kopernika, którzy nie uznawali ustanowionego przez
    Kasę Krajową SKOK zarządu komisarycznego, weszli do centrali swojej
    firmy w Ornontowicach. Mieli sądowe potwierdzenie, że zarządza nią
    poprzedni prezes. Doszło do przepychanek. Policja prowadzi postępowanie
    w sprawie zniszczenia mienia.

    (...)

    Jak informowali przedstawiciele centrali SKOK, decyzja o wprowadzeniu
    zarządu komisarycznego zapadła po przeprowadzeniu wewnętrznej kontroli
    przez Kasę Krajową. Według centrali SKOK, kontrola wykazała wiele
    nieprawidłowości, którymi teraz zajmuje się prokuratura.

    Według załogi protestującej przeciwko zarządowi komisarycznemu prawdziwe
    tło sporu było zupełnie inne ; wszystko zaczęło się jesienią ub.r., gdy
    Stadnicki na łamach ,,Polityki" poparł projekt PO, przewidujący
    likwidację Kasy Krajowej i oddanie SKOK-ów pod nadzór bankowy.

    -Powszechnie wiadomo, że Kasa Krajowa jest związana z PiS-em, podobnie
    jak SKOK Stefczyka, który zamierza nas teraz wchłonąć- wskazywali
    członkowie powołanych w ,,Koperniku" związków zawodowych.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com