  • Data: 2016-06-08 17:31:14
    Temat: Re: S?dy og3osi3y upad3o?a SKOK "Jowisz" i "Kujawiak"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    On 06/08/2016 10:14 PM, J.F. wrote:

    >2009, pewnie wcześniej.

    Czy mam rozumiec, ze p. Ewa najpierw publicznie popiera objecie SKOKow
    nadzorem KNF, a potem dostaje posade u Stefczyka ?

    No to cos tu nie gra w tezie :-)

    >Ale co sugerujesz? Że prezes Pekao SA jest jednocześnie wiceprezesem
    >KNF i członkiem zarządu w mBanku, dyrektorem PKO BP,

    Nie, ze w KNF pracuje np byly Dyrektor z Banku ... i kto wie, czy w
    przyszlosci z KNF nie wroci znow do banku, byc moze innego.

    >a jego brat jest prezesem KNF i prezesem mBanku, dyrektorem
    >finansowym Pekao SA, a w

    O, a brat np nadal jest w zarzadzie banku, bo to takie rodzinne hobby

    >dodatku, kolejne pół rodziny i kolesi jest zatrudnione na podobnie
    >wysokich stanowiskach w innych bankach i zarządzie KNF, część z tych

    Wcale bym sie nie zdziwil, gdyby wtedy pol rodziny w bankach pracowalo
    ... czy raczej piastowalo :-)

    >prezesów jest chroniona immunitetami poselskimi?
    >A w dodatku wszystkie banki w Polsce są zmuszone do kupowania usług
    >prawniczych od firm należących do innych dyrektorów KNF, utrzymywania

    A nie ma tak ... w praktyce ?

    Pamietasz, jak KNF przezesa wybierala w jakims banku ?

    J.