  • 1. Data: 2016-06-03 07:20:53
    Temat: Sądy ogłosiły upadłość SKOK "Jowisz" i "Kujawiak"
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    http://www.rp.pl/artykul/1273897-Sady-oglosily-upadl
    osc-SKOK--Jowisz--i--Kujawiak-.html

    Sądy ogłosiły upadłość dwóch SKOK-ów: "Jowisz" i "Kujawiak" -
    poinformowała Komisja Nadzoru Finansowego w czwartkowym
    komunikacie. Wierzyciele tych instytucji będą mogli zgłaszać
    swoje wierzytelności do sędziego komisarza.
    (...)

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 2. Data: 2016-06-03 09:56:38
    Temat: Re: Sądy ogłosiły upadłość SKOK "Jowisz" i "Kujawiak"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    >http://www.rp.pl/artykul/1273897-Sady-oglosily-upad
    losc-SKOK--Jowisz--i--Kujawiak-.html
    >Sądy ogłosiły upadłość dwóch SKOK-ów: "Jowisz" i "Kujawiak" -

    Ile to milionow razem ?
    No to chyba rzad poczeka na podatek bankowy, bo trzeba bedzie najpierw
    uzupelnic BFG :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-06-03 10:39:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Jun 2016 09:56:38 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ile to milionow razem ?

    Pod zapodaną linką stoi:
    Na koniec marca 2016 r. depozyty członkowskie zgromadzone przez 15,7 tys.
    członków SKOK "Jowisz" wynosiły 82,5 mln zł.
    W styczniu br. depozyty członkowskie zgromadzone przez 17,9 tys. członków
    SKOK "Kujawiak" wynosiły 187 mln złotych.

    Jak na możliwości Biereckiego, to w zasadzie na waciki powinno starczyć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 4. Data: 2016-06-03 12:37:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5751383c$0$648$6...@n...neostrada.pl

    dlosc-SKOK--Jowisz--i--Kujawiak-.html

    > Ile to milionow razem ?

    Jakie to ma znaczenie? Trzeba policzyć, ile mają wszystkie. ;)
    ALbo -- ile będą miały w chwili padania, bo zapewne na chwilę
    przed upadkiem ssą materię...

    > No to chyba rzad poczeka na podatek bankowy, bo trzeba bedzie najpierw uzupelnic
    BFG :-)

    Ponoć polski BFG nieźle się ma w zestawieniu z FG innym krajów.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /, _..
    \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    .;\|/.......................................

  • 5. Data: 2016-06-03 12:42:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" t...@4...net

> [...]
    > SKOK "Kujawiak" wynosiły 187 mln złotych.

    > Jak na możliwości Biereckiego, to w zasadzie na waciki powinno starczyć.

    Za tyle można kupić/zbudować niezła rezydencję. :)
    Trzeba jednak odliczyć koszty ;) uzyskania tej forsy.

    Udomowienie banków w Polsce może być dosłownie zabójcze. :)
    Ja przygarniam koty? -- ale ja mam doświadczenie z kotami... ;)

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /, _..
    \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    .;\|/.......................................

  • 6. Data: 2016-06-03 13:28:56
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/03/2016 07:37 PM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > przed upadkiem ssą materię...

    > Ponoć polski BFG nieźle się ma w zestawieniu z FG innym krajów.

    A jak się mają SKOKi w Polsce do instytucji podobnych do SKOKów w innych
    krajach?

    Czy gdzie indziej, tak jak w Polsce, też są to głownie gigantyczne,
    zalegalizowane pralnie pieniędzy dla partii rządzącej (w dodatku
    perpetuum mobile, bo straty pokrywa państwo)?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 7. Data: 2016-06-03 16:32:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

    >A jak się mają SKOKi w Polsce do instytucji podobnych do SKOKów w
    >innych krajach?

    Sa podobne instutucje tam znane.

    >Czy gdzie indziej, tak jak w Polsce, też są to głownie gigantyczne,
    >zalegalizowane pralnie pieniędzy dla partii rządzącej (w dodatku
    >perpetuum mobile, bo straty pokrywa państwo)?

    Ichnie skoki to nie wiem, ale o problemach amerykanskich funduszy
    emerytalnych to czytam czesto.

    I oni maja problem ze skladka "na ZUS"
    http://www.rp.pl/artykul/712959-Amerykanska-poczta-n
    ie-ma-pieniedzy-na-fundusz-emerytalny.html

    A zauwaz, ze PIS przez 8 lat nie byl juz partia rzadzaca.

    J.

  • 8. Data: 2016-06-03 17:59:19
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/03/2016 11:32 PM, J.F. wrote:

> [...]
    >
    > I oni maja problem ze skladka "na ZUS"
    > http://www.rp.pl/artykul/712959-Amerykanska-poczta-n
    ie-ma-pieniedzy-na-fundusz-emerytalny.html

    Ale to coś w stylu "kopalnie nie płacą ZUS, a dalej działają (bo państwo
    i tak dorzuci kasy z naszych podatków)". Ale z poczty Amerykanie chociaż
    mają jakiś pożytek, bo ten z naszych kopalni w obecnym stanie jest mocno
    wątpliwy.

    Nijak się to ma do systemu wymyślonego do wyłudzania pieniędzy w białych
    rękawiczkach, czyli SKOK.

    > A zauwaz, ze PIS przez 8 lat nie byl juz partia rzadzaca.

    Walczyli o brak nadzoru na SKOKami do oporu - a to Lech Kaczyński
    wetował, a to wnioski posłów PiS do TK. Co nakradli w tym czasie, to ich.

    Dopiero chyba w sierpniu 2015 roku TK ostatecznie potwierdził, że nadzór
    KNF nad SKOKami jest konstytucyjny.

    No i w końcu są teraz partią rządzącą, więc TK się uciszyło, a upadające
    SKOKi gdzie się da przejmują państwowe banki (a gdzie się nie da -
    imprezę sponsoruje BFG, naszymi pieniędzmi!).

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 9. Data: 2016-06-03 22:36:52
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Nijak się to ma do systemu wymyślonego do wyłudzania pieniędzy w białych
    > rękawiczkach, czyli SKOK.

    Wyluzuj, jest piatek, piateczek, piatunio. Schowaj propagande do szuflady i
    sprobuj odpoczac.

  • 10. Data: 2016-06-04 02:14:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 575194f8$0$686$6...@n...neostrada.pl

    > Sa podobne instutucje tam znane.

    Polacy zaczerpnęli z doświadczeń innych
    ludów -- takoż z podatkiem, którego SKOKi nie płaciły.

> [...]

    > I oni maja problem ze skladka "na ZUS"
    > http://www.rp.pl/artykul/712959-Amerykanska-poczta-n
    ie-ma-pieniedzy-na-fundusz-emerytalny.html

    Jeśli DTrump wygra -- skończą się probemy z emeryturami.

    > A zauwaz, ze PIS przez 8 lat nie byl juz partia rzadzaca.

    Filozofia twierdzi, że nie ma ostrej różnicy pomiędzy formalnie rządzącymi i
    formalnie rządzonymi.
    JUrban powiedział, że rządzący nie mogą rządzić tak, jak chcą, gdyż natychmiast by
    utracili władzę.
    Niejeden opozycjonista był silniejszy od rządu formalnego.
    Opozycja może krytykować niemal dowolnie, przez co szachować rządzących strachem
    przed utratą władzy.

    Łatwiej by było Kopaczną skłonić do 1000+ właśnie strachem przed utratą władzy niż
    samemu dać 500+. ;)
    Problemem nie jest pozycja opozycjonisty, ale pozycja opozycjonisty do
    debilnych/nieudolnych rządów. :)

    Łatwiej karmić kurę i odbierać jaja, niż samemu znosić jaja. ;)