  • Data: 2016-06-06 20:44:42
    Temat: Re: S?dy og3osi3y upad3o?a SKOK "Jowisz" i "Kujawiak"
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 20:32:01 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski
    napisał:

    > O to chodzi?
    >
    > http://www.tvp.info/543659/biznes/skok-kopernik-zarz
    ad-przegral-wraca-prezes/

> [...]
    > nieprawidłowości, którymi teraz zajmuje się prokuratura.
    >
    > Według załogi protestującej przeciwko zarządowi komisarycznemu prawdziwe
    > tło sporu było zupełnie inne ; wszystko zaczęło się jesienią ub.r., gdy
    > Stadnicki na łamach ,,Polityki" poparł projekt PO, przewidujący
    > likwidację Kasy Krajowej i oddanie SKOK-ów pod nadzór bankowy.
    >
    > -Powszechnie wiadomo, że Kasa Krajowa jest związana z PiS-em, podobnie
    > jak SKOK Stefczyka, który zamierza nas teraz wchłonąć- wskazywali
    > członkowie powołanych w ,,Koperniku" związków zawodowych.
    A skończyło się tak
    http://wyborcza.biz/biznes/1,147872,17083386,Pekao_S
    A_przejmuje_SKOK_Kopernik__Jest_decyzja_KNF.html
    Czyli nadzór z Kasy Krajowej tak bez powodu komisarza wsadzić nie chciał.