  • Data: 2016-06-06 15:46:58
    Temat: Re: S?dy og3osi3y upad3o?a SKOK "Jowisz" i "Kujawiak"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik brum s...@n...berdyczow ...

    >Dziwne prawda? Wspomogli ludzi ktorzy w wiekszosci nie byli ich
    >wyborcami.

    No, kto tam trzymal pieniadze, to niekoniecznie mial cokolwiek z PiS
    wspolnego.
    Chyba ze masz na mysli wspomozenie zarzadow.

    >Można powiedziec, ze wrecz altruizm, gdyby nie to, ze dawali nie ze
    >swoich...
    >Tak czy siak - trzeba miec niezłe klapki na oczach, zeby nie widziec,
    >kto
    >podbierał ze skoków...

    No wiesz, Bierecki niewatpliwie byl senatorem z PIS ... ale cos
    wiadomo o reszcie ?
    Media nadaja "PIS, PIS, PIS," a dofinansowuje z BFG PO a nie pis :-)

    P.S Ciekawa wypowiedz rzecznika SKOK - i to jeszcze z 2013
    http://serwisy.gazetaprawna.pl/finanse-osobiste/arty
    kuly/738551,skok-i-przez-ponad-20-lat-nie-upadla-zad
    na-kasa-a-pod-nadzorem-knf-sa-zagrozone.html

    "Przez ponad 20 lat żadna Kasa nie upadła i nikt w SKOK-u nie stracił
    złotówki. Gdyby pod nadzorem KNF doszło do upadłości jakiejkolwiek
    Kasy, byłaby to wielka porażka tej instytucji. Nadzór ma wszystkie
    narzędzia do tego, by chronić oszczędności."

    Dobry rzecznik - z gory zrzucil na przeciwnika :-)
    No ale troche racji ma - czy piramida by sie utrzymala 20 lat ?

    http://samcik.blox.pl/2012/08/Sensacyjne-ustalenia-w
    -sprawie-SKOK-ow-Zamiataja.html
    To z kolei informacja, ze SKOK Stefczyka utworzyla 929mln rezerwy.
    Jesli sie nie myle - to powinno pochodzic z funduszy wlasnych, to skad
    oni tyle wzieli ?
    Przeciez nie z tych symbolicznych skladek czlonkowskich, z zysku wiec
    ?

    W komentarzach mozna zas wyczytac, ze z tym Luksemburgiem to nie takie
    dziwne ...

    Czy cos takiego
    http://polska.newsweek.pl/skok-wolomin-zawieszony-cz
    y-upadnie-newsweek-pl,artykuly,353352,1.html

    "Dunajski przypomniał też, że jeszcze w 2012 r., gdy KNF przejmowała
    od Kasy Krajowej nadzór nad Kasami, informowano nadzorcę o
    wątpliwościach Kasy Krajowej, co do działalności SKOK w Wołominie.
    - Kasa Krajowa m.in. wyraźnie wskazywała wówczas na istnienie tam
    "zorganizowanej grupy o niejasnych powiązaniach, która może narazić
    kasę na szkody wielkich rozmiarów", a dodatkowo niepokój wzbudza to,
    że w centrum tej grupy znajdują się byli oficerowie WSI, znani z
    różnych działań gospodarczych, w sprawie których prowadzone były
    śledztwa prokuratorskie"

    Rzecznik naprawde dobry, czy kazdy mogl SKOK zalozyc ? :-)

    No i sam juz nie wiem, co o tym wszystkim sadzic.

    J.