  • 1. Data: 2002-05-20 12:01:26
    Temat: Rozne ksywy
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Od dnia dzisiejszego bede pisal posty pod roznymi ksywami, bo niektorych
    zrzera chyba zazdrosc o rankingi wyslanych postow.

  • 2. Data: 2002-05-20 12:04:50
    Temat: Re: Rozne ksywy
    Od: "minik" <m...@m...net>

    IP oczywiscie tez inne.

  • 3. Data: 2002-05-20 13:06:45
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Od dnia dzisiejszego bede pisal posty pod roznymi ksywami, bo niektorych
    > zrzera chyba zazdrosc o rankingi wyslanych postow.

    Daj sobie spokoj szkoda czasu....

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 4. Data: 2002-05-20 13:29:47
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Daj sobie spokoj szkoda czasu....
    >
    > Pzd Travis

    No sorry, ale zaczyna mnie wqrwiac ciagle posadzanie o nabijanie statow.
    Chca sie pchac na top10 to niech sie pchaja. MTV.

  • 5. Data: 2002-05-20 13:33:34
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > No sorry, ale zaczyna mnie wqrwiac ciagle posadzanie o nabijanie statow.
    > Chca sie pchac na top10 to niech sie pchaja. MTV.

    A ktoz Cie tak posadza? Daj se spokoj z takimi ludkami -a tak na marginesie
    jak juz bedziesz jednak zmienial te ksywy to dawaj w nawiasie swoja
    stacjonarna co by posty byly wiarygodniejsze.
    Pozdrawiam Wall

  • 6. Data: 2002-05-20 13:40:41
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A ktoz Cie tak posadza?

    Przyklady z ostatniego watku:

  • 7. Data: 2002-05-20 13:55:11
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > Przyklady z ostatniego watku:

    No i co z tego, ze pan K.K. z bankiera tak pisze. Moze mial zly dzien w
    pracy, moze w domu mu cos nie wyszlo -opcje sa rozne ale to juz sprawa
    psychoanalizy. Nie ma sie czym przejmowac.
    Wall

  • 8. Data: 2002-05-20 13:57:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > pracy, moze w domu mu cos nie wyszlo -opcje sa rozne ale to juz sprawa
    > psychoanalizy. Nie ma sie czym przejmowac.

    Krzysztofie he he.
    Jaki masz problem? Porozmawiamy o tym? :))))
    buhehehehe

  • 9. Data: 2002-05-20 15:52:53
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Krzysztofie he he.
    > Jaki masz problem? Porozmawiamy o tym? :))))
    > buhehehehe

    Cholera - znowum pan z bankiera ;-)))
    A ilu tu mamy pracowników onetu i wirtualnej polski :-))))

    A tak filozoficznie - stary się już czuję na tej liście, młodzież przestaje
    mnie kojarzyć ;-))) A przecież tego łobuza minika to pamiętam jak tymi
    ręcami mu na jego pierwsze listy tu odpisywałem ;-)))

    K. Kowalski vel pan z bankiera

  • 10. Data: 2002-05-20 16:49:54
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    Nie przejmuj sie tym az tak bardzo. Ja osobiscie tylko troche sobie
    zartowalem....
    qb