  • 1. Data: 2002-05-20 10:35:45
    Temat: Prowizja za historię w Fortisie - niewiarygodne ?
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

    Witam,

    Zamówiłem historię transakcji na koncie (e-pakiet) które mam w Fortisie.
    Historia miała być za ostatnich 10 miesięcy. Była do odebrania tego samego
    dnia. Ale...

    Do zapłacenia miałem prawie 600 PLN (szśćset !!!) za ponad 100 stron.

    Dlaczego ?

    Ano wydruk wygląda jak zrzut ekranu. Pół strony jest puste, czcionka co
    najmniej "14". Na stronie maksymalnie pięć transakcji. Takich stron wyszło
    ponad setka. Jak ja sobie z Planety drukuję - to wychodzi maks. 4 strony na
    miesiąc. Tu wyszło średnio 10 stron.
    Za każdy taki bubel Fortis każe sobie płacić 5 PLN za ten rok i 7,5 za każdą
    stronę wydruku z roku poprzedniego.

    Na razie złożyłem zażalenie do Dyrektora II Oddziału w Warszawie. Czekam na
    odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Janusz Sokołowski

  • 2. Data: 2002-05-20 12:20:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Do zapłacenia miałem prawie 600 PLN (szśćset !!!) za ponad 100 stron.

    zaplaciles? :)

  • 3. Data: 2002-05-20 13:25:44
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

    > zaplaciles? :)

    Zapłaciłem :((( (właściwie sami ściągnęli z konta)

    Pilnie potrzebowałem tej historii. Jakbym nie potrzebował, to bym ich
    wyśmiał. Na razie złożyłem zażalenie / skargę u dyrektora oddziału pod
    którego podlega filia na Postępu w Wawie.
    Napiszę jak coś się dalej rozwinie.

    Janusz

  • 4. Data: 2002-05-20 13:28:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pilnie potrzebowałem tej historii. Jakbym nie potrzebował, to bym ich
    > wyśmiał. Na razie złożyłem zażalenie / skargę u dyrektora oddziału pod
    > którego podlega filia na Postępu w Wawie.
    > Napiszę jak coś się dalej rozwinie.

    Maaatko boska - to ja wole sobie robic przelewy pomiedzy kontami, zeby miec
    ladna historie...

  • 5. Data: 2002-05-20 13:35:14
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

    > Maaatko boska - to ja wole sobie robic przelewy pomiedzy kontami, zeby
    miec
    > ladna historie...

    Tobie też wydrukują po 3 - 4 transakcje na stronie, tak jak mi. Przecież nie
    ma znaczenia czy pomiędzy swoimi czy cudzymi kontami. Ważna jest ilość
    transakcji umieszczonych na stronie. Jeśli jest ich 4 to wychodzi ok 10
    stron / mies. Ja sobie drukuje z Planety i mi wychodzi maks. 4 str / mies.
    Dlatego napisałem w zażaleniu, że wygląda to na próbę wyłudzenia pieniędzy.

    Janusz

  • 6. Data: 2002-05-20 13:52:39
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > wychodzi maks. 4 str / mies. Dlatego napisałem w zażaleniu, że
    > wygląda to na próbę wyłudzenia pieniędzy.

    W I/O (ul. Fredry) wydruk historii (pewnie ponad 300 pozycji) zajal 11 stron
    = 55 zl.
    Nawiasem mowiac, od wydruku z Planety roznil sie tylko pieczatka :-)

    M.

  • 7. Data: 2002-05-20 13:55:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W I/O (ul. Fredry) wydruk historii (pewnie ponad 300 pozycji) zajal 11
    stron
    > = 55 zl.
    > Nawiasem mowiac, od wydruku z Planety roznil sie tylko pieczatka :-)

    No za 600 stow to ja bym ich tam chyba powiesil :) Ale i tak juz takiej kasy
    nie trzymam na normalnym koncie :)
    1) malo bezpiecznie
    2) male oprocentowanie :)

  • 8. Data: 2002-05-20 13:56:48
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...
    .

    > Maaatko boska - to ja wole sobie robic przelewy pomiedzy kontami, zeby
    miec
    > ladna historie...

    No ładna historia (będzie) !!

  • 9. Data: 2002-05-20 16:54:03
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    A co mozna z tym zrobic ?
    na razie nie mam zbyt wiele kaski , ale studia sie koncza i pieniazki pewnie
    przyjda z pracy
    powoli rozgladam sie za sposobami lokowania kaski.
    A na informie niestety niewiele tego ucza....
    mozna jakies rady ?
    pozdr
    qb

  • 10. Data: 2002-05-21 08:34:09
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:acav3g$p4r$1@news.tpi.pl...

> [...]
    stron
    > = 55 zl.
    > Nawiasem mowiac, od wydruku z Planety roznil sie tylko pieczatka :-)

    To też dlatego napisałem skargę do dyrektora oddziału. Teraz mam jeszcze
    argument, że w innych oddziałach można uczciwie.

    Janusz