  • 11. Data: 2002-05-20 17:44:46
    Temat: Re: Rozne ksywy
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Cholera - znowum pan z bankiera ;-)))
    > A ilu tu mamy pracowników onetu i wirtualnej polski :-))))
    >
    > A tak filozoficznie - stary się już czuję na tej liście, młodzież
    przestaje
    > mnie kojarzyć ;-))) A przecież tego łobuza minika to pamiętam jak tymi
    > ręcami mu na jego pierwsze listy tu odpisywałem ;-)))
    >
    > K. Kowalski vel pan z bankiera

    p. KK to moze cos o sobie zeby zaczac kojarzyc ?

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 12. Data: 2002-05-21 04:25:28
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > p. KK to moze cos o sobie zeby zaczac kojarzyc ?

    Krzysztof- przedstaw się, bo p. Travis chciałby Cię skojarzyć ;-))
    Więcej dociekliwości Panie Travis.
    Grzegorz

    PS
    Ale jaja. :-)

  • 13. Data: 2002-05-21 09:53:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > PS
    > Ale jaja. :-)

    Jak balony!
    P.S. Jak ludzie moga na modemie pracowac to ja nie wiem :(((