  • 1. Data: 2002-05-20 10:41:06
    Temat: biurokracja bankowa
    Od: "Marek Lef" <m...@p...gazeta.pl>

    Zmienilem miejsce zamieszkania, dzis chciałem zmienic adres w oddziale 3 PKO
    SA gdzie mam konto. Po odczekaniu 40 minut z wypełnionym druczkiem w rece
    (dostalem w informacji do wypelnienia) zostalem odesłany do urzedu gminy po
    zaświadczenie o poprzednim adresie. Nie poinformowano mnie o tym w
    informacji, a same zadanie uwazam za niedorzeczne, przeciez posluguje sie
    tym samym numerem Pesel mimo zmiany adresu i dowodu.
    Prosze o rade czy mam zrezygnowac z usług banku PKO SA. Moze gdzie indziej
    jest po prostu prosciej.
    Marek

  • 2. Data: 2002-05-20 12:00:23
    Temat: Re: biurokracja bankowa
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Marek Lef <m...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Prosze o rade czy mam zrezygnowac z usług banku PKO SA. Moze gdzie indziej
    > jest po prostu prosciej.

    Nie ma takiego banku.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-05-20 13:54:05
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" napisał w wiadomości ...

    > Nie ma takiego banku.

    Jak widac, biurokracja dotarła już na pbb.

    :))

  • 4. Data: 2002-05-20 15:37:10
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > (dostalem w informacji do wypelnienia) zostalem odesłany do urzedu gminy

    Ale czy zmienil sie adres zameldowania, czy zamieszkania ?
    W przypadku zmiany zameldowania - przynies zaswiadczenie z urzedu
    miasta/gminy o zameldowaniu lub dowod osobisty.
    Jesli to drugie, to nie musisz miec zadnych swistkow, bo jakie ?

    > Moze gdzie indziej jest po prostu prosciej.
    Jest :-))

  • 5. Data: 2002-05-20 15:47:15
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Nie, no rozbroiłeś mnie tym postem... :-)))))
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-05-20 16:06:52
    Od: "Marek Lef" <m...@p...gazeta.pl>

    Smiesznie sie czyta, ale nie smiesznie zalatwia. Zmienilem miejsce
    zameldowania i musze dostarszc dokument o poprzednim adresie bo moje
    oswiadczenie nie wystarczy i to mnie denerwuje i w koncu tez smieszy.
    Ja to ja i bank moze to latwo sprawdzic (wzor podpisu, pin, pesel).
    Zona ma konto w PKO BP i tam nikt nie kazal dostarczac zadnych zaswiadczen.
    Wypelnila stosowny druczek i koniec. Moze W PEKAO SA inne przepisy, ale nie
    ulatwiaja zycia.
    Pozdrawiam z zyczeniem zapelnienia kont .
    Marek

  • 7. Data: 2002-05-20 16:31:34
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Smiesznie sie czyta, ale nie smiesznie zalatwia. Zmienilem miejsce
    > zameldowania i musze dostarszc dokument o poprzednim adresie bo moje
    > oswiadczenie nie wystarczy i to mnie denerwuje i w koncu tez smieszy.

    Oni chyba zglupieli !! ale coz zmienily sie dowody osobiste i nie ma
    pieczatek wymeldowano/zameldowano... no i poprzedniego adresu.

    > Zona ma konto w PKO BP i tam nikt nie kazal dostarczac zadnych
    zaswiadczen.

    Bo nie trzeba :-))) moze jeszcze akt urodzenia, swiadectwa szkolne, dyplomy
    itd. :-))

    Moze faktycznie lepiej zmienic bank - mniej biegania ?
    Jesli W-wa (dobrze mysle ?) to moze cos z bankomatami euronetu ?

    > Moze W PEKAO SA inne przepisy, ale nie ulatwiaja zycia.

    To zly przyklad :-))

    > Pozdrawiam z zyczeniem zapelnienia kont.

    Wzajemnie :-))

  • 8. Data: 2002-05-22 22:16:21
    Od: G...@i...pl (Grzegorz Marcinkowski)

    czesc,

    bank PeKaO SA: wypelnilem jakis kwitek i pani nawet dowodu nie
    chciala.

    Toz to Warka !!!

  • 9. Data: 2002-05-25 12:10:29
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Marek Lef" <m...@p...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > Pesel mimo zmiany adresu i dowodu. Prosze o rade czy mam
    > zrezygnowac z usług banku PKO SA. Moze gdzie indziej jest po prostu

    W Citi po prostu obejrzeli nowy dowód, sprawdzili że pesel się zgadza
    i tyle. W mbanku i inteligo trzeba wysłać jakieś papiery (nie chciało
    mi się, chromolę).

    A jeśli chodzi o Twój przypadek, cóż. Na Twoim miejscu zamknąłbym
    rachunek (i ewentualnie, gdyby na tym banku mi zależało, od razu
    otworzył nowy).

    --
    ( Marcin Kasperski | Królik to brzmi dumnie! Wszystko dla szympansa! )
    ( http://www.mk.w.pl | Chomikiem jestem, wszystko mi wolno! (Mrożek) )