  • 1. Data: 2002-05-20 12:05:43
    Temat: Jaki Bank Wybrac ?
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Prosze o pomoc w wyborze nowego banku.
    Interesuje mnie zalozenie ROR-u z dostepem przez internet,
    Nie interesuje mnie zaden wirtualny bank.

    Dzieki
    wiadomosc na priv
    t...@g...pl

  • 2. Data: 2002-05-20 12:19:02
    Temat: Re: Jaki Bank Wybrac ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Prosze o pomoc w wyborze nowego banku.
    > Interesuje mnie zalozenie ROR-u z dostepem przez internet,
    > Nie interesuje mnie zaden wirtualny bank.

    A jaki? :)
    JAkie pytanie taka odpowiedz:
    sprobuj w BZWBK, PKO BP, Pekao SA, ING BS, BGZ Integrum, Fortis Bank,
    Multibanku, BPHPBK, co tam jeszcze zapomnialem? :)

  • 3. Data: 2002-05-20 12:55:49
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > A jaki? :)
    > JAkie pytanie taka odpowiedz:
    > sprobuj w BZWBK, PKO BP, Pekao SA, ING BS, BGZ Integrum, Fortis Bank,
    > Multibanku, BPHPBK, co tam jeszcze zapomnialem? :)

    O dzieki stary, bardzo mi pomogles.
    Jesli slabo u Ciebie ze zrozumieniem prostego pytania to albo na kurs jezyka
    polskiego albo popros kogos to Tobie prztetlumaczy
    :(

  • 4. Data: 2002-05-20 13:05:28
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

> [...]
    jezyka
    > polskiego albo popros kogos to Tobie prztetlumaczy

    Chodzi o to ze nie powiedziales do czego bedziesz uzywal tego konta,
    a wierz lub nie ale kolega AMRA nie ma problemow z j. polskim a tym
    bardziej ze zrozumieniem.

    Idz do LUKAS BANKUn i po sprawie.

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 5. Data: 2002-05-20 13:13:08
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Chodzi o to ze nie powiedziales do czego bedziesz uzywal tego konta,
    > a wierz lub nie ale kolega AMRA nie ma problemow z j. polskim a tym

    OK rozumiem,
    chodzi mi oto zeby ktos polecil mi bank, z ktorym zwiazany jest juz jakis
    czas, jest zadowolony i tym bankiem nie jest BZWBK (tragedia),
    Dzieki

  • 6. Data: 2002-05-20 13:25:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > OK rozumiem,
    > chodzi mi oto zeby ktos polecil mi bank, z ktorym zwiazany jest juz jakis
    > czas, jest zadowolony i tym bankiem nie jest BZWBK (tragedia),
    > Dzieki

    Raaany :)
    Ale napisz wiecej niz wiadomosc typu "chce samochod Poradzcie mi cos...."

    A pozniej sie dziwisz, ze ktos Ci bedzie radzil minivatna, albo segment typu
    A, B, C, C/D i tak dalej.

    Napisz moze czy jestes studentem, do czego to konto bedziesz uzywal w jakim
    miescie mieszkasz, czy wyjezdzasz za granice, czy chcesz placic w
    Internecie, czy portzebna ci karta kredytowa, albo embosowa w ogole, czy
    robisz czesto przelewy, wyplacasz kase z bankomatu i tak dalej.

    Tak jak sie pytasz to postepujesz jak wiekszosc ludzi poradzcie mi . To ci
    radze... wymienilem ci banki, ktore maja internetoway kanal dostepu do
    konta...

  • 7. Data: 2002-05-20 13:31:15
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

> [...]
    >
    > Tak jak sie pytasz to postepujesz jak wiekszosc ludzi poradzcie mi . To ci
    > radze... wymienilem ci banki, ktore maja internetoway kanal dostepu do

    Ty to masz cierpliwość AMRA... :-)).
    Pozdrawiam Wall

  • 8. Data: 2002-05-20 13:43:04
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    OK
    - Wroclaw
    - dostep do konta przez internet
    - karta kredytowa - wyjazdy zagraniczne
    - w miare duza liczba bankomatow
    - dosc duzo przelewow przez internet
    - profesjonalna obsluga

    Tak jak pisalem BZWBK odpada, jestem bardzo niezadowolany, wiec uciekam od
    nich.

    Dzieki
    Pozdrowienia
    Tomek

  • 9. Data: 2002-05-20 13:49:41
    Od: "gont" <g...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał

> [...]
    jezyka
    > polskiego albo popros kogos to Tobie prztetlumaczy

    Poważnie?
    A mi się wydaje, że każdy wymieniony przez AMRĘ bank spełnia wymienione
    przez Ciebie warunki. Więc chyba wszystko OK, nie?

    A jeśli nie zadowalają Cię takie odpowiedzi, to może następnym razem pomyśl
    chwilę _zanim_ coś napiszesz?

    --
    gonT

  • 10. Data: 2002-05-20 13:49:47