  • 11. Data: 2009-11-30 22:12:59
    Temat: Re: MasterCard Prepaid - czy jakiś polski bank toto oferuje?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hf1e2c$lg1$...@n...interia.pl...

    W Ryanair od razu to widzisz w kwocie blokady.

  • 12. Data: 2009-12-01 07:27:57
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hf1fkj$vve$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > W Ryanair od razu to widzisz w kwocie blokady.

    Si.

  • 13. Data: 2009-12-01 22:40:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 16:22:55 +0100, Marcin Lubojański napisał(a):

    > Witam
    > Jako że Ryanair wprowadza opłatę 5EUR za płatność Visą Electron trzeba
    > się rozejrzeć za MasterCard Prepaid bo tym można dalej płacić za darmo.
    > Ktoś wie czy taka karta występuje w jakimkolwiek polskim banku??

    A skąd masz info i od kiedy wprowadza? Z moich doświadczeń i posiadanych
    kart VE to z mbanku przechodzi bez prowizji ale z Polbanku już nie. Teraz
    musiałbym sprawdzić jak sie ma sprawa z VE z dbnet.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2009-12-02 08:28:29
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 1 Gru, 23:40, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > A skąd masz info i od kiedy wprowadza? Z moich doświadczeń i posiadanych
    > kart VE to z mbanku przechodzi bez prowizji ale z Polbanku już nie.

    Ogłoszone przez Ryanair, od 1 stycznia płatność z VE też będzie z
    prowizją.

  • 15. Data: 2009-12-02 08:50:42
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    http://www.ryanair.com/en/news/gen-en-301109

  • 16. Data: 2009-12-14 00:14:04
    Temat: Re: Re:_MasterCard_Prepaid_-_czy_jakiś_polski_bank_toto
    Od: "d95" <d95@WYTNIJ_TOwp.pl>

    witam

    Ja wlasnie zalatwilem sobie taka karte w Fortis banku :-] poleacm, oplata roczna za
    wydanie karty 25zl.

    nie trzeba posiadac u nich konta, sprawe zalatwilem w ciagu kilku minut, karte
    otrzymalem po kilku dniach :-]

    teraz bede mogl nadal kupowac bileciki w ryanair za 1centa he he, bez zadnych oplat
    :-]

  • 17. Data: 2009-12-14 08:04:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "d95" <d95@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > karte otrzymalem po kilku dniach :-]
    >
    > teraz bede mogl nadal kupowac bileciki w ryanair za 1centa he he, bez

    IMHO to samo bedzie w przypadku pojawiajacych sie obiecnie w Polsce
    Mastercard Debit do kont, ale trzeba jeszcze troche zaczekac aby to
    sprawdzic :).

    MK

  • 18. Data: 2009-12-14 09:32:11
    Od: "Marcin " <a...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "d95" <d95@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    Jak dlugo czekales na ta karte?

    Ja bylem 1go grudnia, wszystko nawet sprawnie poszlo. Jednakze do tej pory dostalem
    tylko PIN do
    karty. I czy chciales dostep on-line? Ja dostalem haslo startowe, lecz na maila miala
    przyjsc
    informacja, ze moge sie juz zalogowac. Do tej pory nic nie dostalem, chyba bede
    musial zadzwonic
    :)

    I czy jiz sprawdzales czy ta karta pre-paid dziala na ryanair.com?

    > IMHO to samo bedzie w przypadku pojawiajacych sie obiecnie w Polsce
    > Mastercard Debit do kont, ale trzeba jeszcze troche zaczekac aby to
    > sprawdzic :).
    >
    > MK

    Mastercard Debit do kont nie dziala :( Znaczy dziala tylko pobieraja 5GPB/EUR

  • 19. Data: 2009-12-14 12:18:11
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    d95 <d95@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał(a):
    > teraz bede mogl nadal kupowac bileciki w ryanair za 1centa he he, bez
    zadnych o

    No to sie zdziwisz. To karta DEBIT mimo ze reklamowana jako PREPAID. I tym
    samym nie przechodzi w Ryanie jako prepaidowa.

    --
    Sinus

  • 20. Data: 2010-01-19 16:16:50
    Od: "rejer" <rejestracji@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Witam,
    byłem w fortisie powiedzieli mi nieoficjalnie ze jest mnóstwo reklamacji na
    mastercard prepaid jeśli chodzi o płatności internetowe, w wbk maja maestro paypass
    prepaid ale jej nie maja, bo można ją tylko zamówić internetowo a tam ją wycofali :/
    jeśli ktoś chce poznać darmowy sposób na ryana (dostać mastercarda za darmo w
    zagranicznym internetowym banku) to proszę o maila na r...@w...pl abym mógł
    wysłać zaproszenie. Pozdrawiam