  • 11. Data: 2002-06-13 08:26:11
    Temat: Re: Lukas Bank - obiżka oprocentowania
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...

    > A jak panstwo zbankrutuje ?
    > ;-)

    "[...]
    - A jak ten cały obóz zbankrutuje?!
    - A jak ten cały obóz zbankrutuje... to Tobie będzie żal te głupie
    dwa tysiące złotych???!" 8-)

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 12. Data: 2002-06-13 08:48:44
    Temat: Re: Re: Lukas Bank - obiżka oprocentowania
    Od: c...@i...pl (Cyb)

    On Thu, 13 Jun 2002 10:26:11 +0200, "Pawel Kierski"

    mzesz pchnac pelna wersje tego dwcipu?
    bo chyba nie znam

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 13. Data: 2002-06-13 09:32:52
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Cyb <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...tpi.pl...
    > On Thu, 13 Jun 2002 10:26:11 +0200, "Pawel Kierski"

    [...]
    > mzesz pchnac pelna wersje tego dwcipu?
    > bo chyba nie znam

    Wobec tego przepraszam za spalenie:

    Już w PRLu do rabina przychodzi Rozenkrantz:
    - Rebe, czy ty mnie możesz przechować dwa tysiące złotych?
    - Rozenkratz, po co ja mam ci przechować twoje pieniądze?
    Ty idź do bank, bank ci je przechowa.
    - Ale ja nie mam zaufania... A jak ten bank zbankrutuje?
    - Jak może taki bank zbankrutować? To jest bank państwowy!
    On ma gwarancje całego państwa, i to całe państwo ci gwarantuje,
    że te twoje dwa tysiące nie przepadną.
    - A jak to państwo zbankrutuje?
    - Jak może państwo zbankrutować? To nie jest jedno państwo,
    to jest cały obóz zaprzyjaźnionych państw i ten cały obóz,
    te wszystkie państwa ci gwarantują, że te twoje dwa tysiące
    złotych nie przepadnie!