  • 1. Data: 2002-06-12 11:27:29
    Temat: Jak można pośredniczyć w zakładaniu rachunków?
    Od: "sprzedawca" <s...@p...onet.pl>

    Czy wiecie które banki płacą za pośrenictwo przy zakładaniu rachunków
    internetowych? I jakie są zasady?

    Artur

  • 2. Data: 2002-06-12 12:59:54
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik sprzedawca <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ae7b01$h6j$...@n...gazeta.pl...
    > Czy wiecie które banki płacą za pośrenictwo przy zakładaniu rachunków
    > internetowych? I jakie są zasady?
    >
    > Artur

    Hmmm. Inteligo - daje 50 zł, maksymalnie 500 ;-).
    A ostatnio widziałem w salonie Plusa (!) co za nielojalność w stosunku do
    ynte) reklamę mBanku i hasło "załóż bezpłatne konto w mBanku, a ZEGAR
    DOSTANIESZ za 1 zł netto!". Nie wiem jakie są zasady. No, ale "salon Plusa"
    coś z tego musiał mieć.

  • 3. Data: 2002-06-12 13:25:33
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl>

    Użytkownik "sprzedawca" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wiecie które banki płacą za pośrenictwo przy zakładaniu rachunków
    > internetowych? I jakie są zasady?
    >
    > Artur

    "Krąg Przyjaciół" w INTELIGO
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/