  • 1. Data: 2002-06-12 09:24:09
    Temat: Dostalo sie bankomw w Austrii
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    To moze jak wejdziemy do UE - to tez bedziemy "bezpieczniejsi" ;)

    Komisja Europejska zdecydowała o nałożeniu ponad 124 mln euro kary
    finansowej na austriackie banki, które naruszyły unijne prawo
    antymonopolowe.

    Oskarżone instytucje finansowe ustalały wspólnie opłaty i prowizje za
    prowadzenie rachunków, a także ich oprocentowanie (tzw. Lombard Club). Erste
    Bank ukarano grzywną w wysokości 37 mln euro, Bank Austria (część
    niemieckiego HVB Group) oraz Raiffeisen Zentralbank zapłacą nieco ponad 30
    mln euro.za GW

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-12 10:24:09
    Temat: Re: Dostalo sie bankomw w Austrii
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

> [...]
    > Bank ukarano grzywną w wysokości 37 mln euro, Bank Austria (część
    > niemieckiego HVB Group) oraz Raiffeisen Zentralbank zapłacą nieco ponad 30

    Ciekawe czy w u nas tez jest jakas zmowa prezesow ;)
    Pewnie prezesi bre i bgbp tez spotykaja sie co miesiac
    zeby ustalic oprocentowanie oraz oferty mBanku i Inteligo
    i niezle by ROTF'lowali czytajac na pbb spory na temat
    ktore konto jest lepsze :)))

  • 3. Data: 2002-06-12 12:25:42
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > To moze jak wejdziemy do UE - to tez bedziemy "bezpieczniejsi" ;)

    A w Polsce obowiązuje to samo prawo ochrony konkurencji. Tylko że jak widać
    nie działa...

    MAX

  • 4. Data: 2002-06-12 21:57:55
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > A w Polsce obowiązuje to samo prawo ochrony konkurencji. Tylko że jak
    widać
    > nie działa...

    Jak niedziala - jak co bank, to inna taryfa, i każdy grupowicz trzyma po 4
    rachunki - zeby miec komplet uslug w optymalnej cenie - czyli za friko, albo
    za kwote zblizona:)

    Wojtek