  • 1. Data: 2002-06-12 10:02:18
    Temat: mbiznes konto i potwierdzenie dokumentów ?!
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    W faq-u stoi coś takiego:

    "Jakie dokumenty muszę przesłać do mBanku jako oryginały, a dla jakich
    wystarczą kserokopie? W jaki sposób potwierdzam autentyczność kopii?

    Co do formy składanych dokumentów najistotniejszy jest wymóg notarialnego
    potwierdzenia kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub
    przeslanie jego oryginału. W odniesieniu do innych dokumentów wymagamy
    jedynie, aby Klient złożył jednoznaczne oświadczenie pisemne na
    kserokopiach, że są one zgodne z oryginałem. Np." Oświadczam, że dane są
    aktualne i zgodne z oryginałem". "

    Czy mam rozumieć, że mbank postanowił jednak postąpić inaczej niż Ynteligo i
    żądać potwierdzania notarialnego do wpisu ? Co za bdura.

  • 2. Data: 2002-06-12 10:29:19
    Temat: Re: mbiznes konto i potwierdzenie dokumentów ?!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy mam rozumieć, że mbank postanowił jednak postąpić inaczej niż Ynteligo
    > żądać potwierdzania notarialnego do wpisu ? Co za bdura.

    a skad wziales tego faq'a???

    Bo na stronie jest:

    http://www.mbank.com.pl/mbiznes_otwieranie.html#2

    Potrzebne dokumenty

    Wymienione poniżej dokumenty są niezbędne do założenia mBIZNES Konto. W
    trakcie otwierania rachunku kserokopie wszystkich dokumentów należy
    przekazać do mBanku pocztą. Na każdej kopii powinna znajdować się adnotacja
    o zgodności kopii z oryginałem np. potwierdzona firmową pieczęcią.

    Wymagane są dokumenty potwierdzające:
    - wpis do ewidencji działalności gospodarczej, rejestru przedsiębiorców lub
    innych ewidencji w związku wykonywaniem wolnego zawodu, oryginał wpisu lub
    ksero z pisemnym oświadczeniem o treści: "kserokopia jest zgodna z
    oryginałem a dane na dokumencie są aktualne na dzień ............ i podpis
    Klienta."
    - zaświadczenie o nr REGON,
    - zaświadczenie o nr NIP.
    Jeżeli jesteś już Klientem mBanku i od momentu otwarcia rachunku prywatnego
    do chwili obecnej zmieniły się twoje dane osobowe (w szczególności dowód
    osobisty) - powinieneś przesłać do banku oświadczenie o zmianie danych
    osobowych

    W zależności od formy prowadzonej działalności gospodarczej wymagany jest
    inny zestaw dokumentów:
    - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do
    ewidencji działalności gospodarczej
    - Wspólnicy spółki cywilnej (rachunek wspólny)
    - Osoba fizyczna wykonująca wolny zawód

    Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do
    ewidencji działalności gospodarczej:
    - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
    Uwaga: wymagana jest kserokopia wpisu do ewidencji dzialalności gospodarczej
    z pisemnym oświadczeniem o treści: "kserokopia jest zgodna z oryginałem a
    dane na dokumencie są aktualne na dzień ............ i podpis Klienta."
    - zaświadczenie REGON firmy,
    - zaświadczenie nr NIP,
    - koncesja, zezwolenie - jeżeli w oparciu o nie prowadzi działalność
    gospodarczą

    Wspólnicy spółki cywilnej (rachunek wspólny):
    - umowa spółki,
    - wpisy do ewidencji działalności gospodarczej jej wspólników;
[...]
    - zaświadczenia REGON,
    - zaświadczenie nr NIP firmy,
    - koncesje, zezwolenia jeśli działają na ich podstawie,

    Osoba fizyczna wykonująca wolny zawód:
    - wpis do obowiązującej ją ewidencji;
[...]
    - koncesje lub zezwolenia, jeśli działa w ich oparciu,
    - zaświadczenie REGON
    - zaświadczenie nr NIP osoby

    Istotnie zauwazyli, ze bzudura, bo tak kiedys bylo z tym notarialnym
    potwierdzenim, ale z tego zrezygnowali....

    Dlatego nie ma sie juz co podniecac ;)

  • 3. Data: 2002-06-12 10:33:03
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    http://www.mbank.com.pl/faq20.html#7

  • 4. Data: 2002-06-12 10:47:17
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Radmar wrote:

    > http://www.mbank.com.pl/faq20.html#7

    hehe, brawa dla mbanku za profesjonalizm :)
    dobrze ze mbank ma forum, dzieki temu forum i spostrzegawczym klientom
    poprawiaja tego typu bledy :)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!