  • 1. Data: 2002-06-12 10:58:11
    Temat: Lukas Bank - obiżka oprocentowania
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    "W związku ze zmianami podstawowych stóp procentowych przez Radę
    Polityki Pieniężnej od dnia 12 czerwca 2002r. LUKAS Bank również zmienia
    stawki oprocentowania środków zgromadzonych na kontach
    osobistych. Oprocentowanie rachunku bieżącego spada o 0,5% i
    wynosi 5,0% dla e-KONTA i
    konta Standard oraz 7,0% dla e-KONTA PRO. Oprocentowanie lokat
    terminowych w
    LUKAS Banku sięga 8,9% w skali roku. "

    Wprawdzie konta obiżyli tylko o 0.5%, ale na lokatach polecieli aż o
    1.6% (przynajmniej tych trzyletnich) :-((

    Natomiast kredyty nawet nie drgneły.

    Mariusz.

  • 2. Data: 2002-06-12 12:43:55
    Temat: Re: Lukas Bank - obiżka oprocentowania
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    Czy ktos pamieta jakie bylo oprocentowanie przed obnizka dla lokat na 180
    dni ponizej 10k ? (obecnie 7,7%)

  • 3. Data: 2002-06-12 13:03:00
    Od: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    Juulius wrote:

    > Czy ktos pamieta jakie bylo oprocentowanie przed obnizka dla lokat na 180
    > dni ponizej 10k ? (obecnie 7,7%)

    Nie pamietam .. ale mam to zapisane-> 9.3 %.
    Wszystkie lokaty ( poza obronną tylko -0.5%) poszły bardzo w dół.

    marian otremba

  • 4. Data: 2002-06-12 13:33:49
    Od: <m...@p...onet.pl>

    A więc pieniądze odjeżdżają samochodem do Volkswagena ... Tam już od 8.35% na
    Plus Koncie. :-))

  • 5. Data: 2002-06-12 14:28:56
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > A więc pieniądze odjeżdżają samochodem do Volkswagena ... Tam już od 8.35%
    na
    > Plus Koncie. :-))

    To VW jest pewnie jeszcze przed obniżką oprocentowania .. :-)

  • 6. Data: 2002-06-12 14:31:08
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Wprawdzie konta obiżyli tylko o 0.5%, ale na lokatach polecieli aż o
    > 1.6% (przynajmniej tych trzyletnich) :-((
    Kto trzyma kasę na takich lokatach??? Przecież dużo lepszą inwestycją są
    obligacje.
    Janek

  • 7. Data: 2002-06-12 14:41:01
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Kto trzyma kasę na takich lokatach??? Przecież dużo lepszą inwestycją są
    > obligacje.

    A jak panstwo zbankrutuje ?
    ;-)

  • 8. Data: 2002-06-12 15:13:00
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On 12 Jun 2002 16:41:01 +0200, <a...@p...onet.pl> wrote:

    >A jak panstwo zbankrutuje ?
    >;-)

    To pierwsze co zrobi to położy łapę na lokatach.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 10. Data: 2002-06-12 17:55:24
    Od: "Agadir" <a...@p...pl>

    > To VW jest pewnie jeszcze przed obni?k? oprocentowania .. :-)

    Juz po... obnizyli z poczatkiem czerwca gdzies tak.

    Agadir