  • 1. Data: 2002-06-12 10:03:00
    Temat: Waluta
    Od: Krzysztof Prause <a...@g...3d.pl>

    Chcę założyć konto na które chcę wpłacić zagraniczną walutę.
    Czy ktoś może polecić mi takie konto?

  • 2. Data: 2002-06-12 10:33:49
    Temat: Re: Waluta
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Chcę założyć konto na które chcę wpłacić zagraniczną walutę.
    > Czy ktoś może polecić mi takie konto?

    BZWBK

  • 3. Data: 2002-06-12 12:24:15
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    "Wilczek" <w...@i...com> wrote in message

    > BZWBK

    Dokładnie - najlepiej BZWBK

    MAX

  • 4. Data: 2002-06-12 21:55:50
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Chcę założyć konto na które chcę wpłacić zagraniczną walutę.
    > Czy ktoś może polecić mi takie konto?

    Rachunek bieżacy w PKO SA , zawrotne odsetki 0,10 % :)
    Ale przynajmniej nie biora opłaty za jego prowadzenie.
    Wojtek

  • 5. Data: 2002-06-13 11:17:36
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Rachunek bieżacy w PKO SA , zawrotne odsetki 0,10 % :)
    > Ale przynajmniej nie biora opłaty za jego prowadzenie.
    > Wojtek

    W pekao, jak i winnych bankach (w innych walutach) nie opłaca się trzymać pieniędzy
    na
    rachunkach.
    Polecam lokaty- zawsze to coś więcej :-)
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-06-13 23:50:14
    Od: "Pirxx" <p...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "fotech" <u...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:GrPN8.223612$305.2978181@news.chello.at...

    > Rachunek bieżacy w PKO SA , zawrotne odsetki 0,10 % :)
    > Ale przynajmniej nie biora opłaty za jego prowadzenie.
    > Wojtek

    W BZWBK jest bezplatny rachunek walutowy, oprocentowanie niewiele
    nizsze od lokat.
    Mozna tez miec podglad rachunku przez Inet i sledzic na biezaco, czy
    ciocia z USA nie zrobila jakiegos przelewu ;-))

    Pozdrawiam
    Pirxx