  • 1. Data: 2002-06-12 08:14:24
    Temat: Re: jaki bank
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ae6vol$lfl$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > szukam banku w którym do wydania karty VISA Classic (lub GOLD) nie trzeba
    > przedstawiać zaświaczenia o zarobkach. Nie jestem na stałe zatrudniony
    > natomiast dochody obecnie mam w miarę duże (około 9 000zł/miesiąc). Czy
    > istnieje taki bank?

    Po 3 miesiacach takich wplywow w MultiBanku lub po przedstawieniu historii
    rachunku za 6 miesiecy z poprzedniego banku.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-06-12 08:15:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Po 3 miesiacach takich* wplywow w MultiBanku lub po przedstawieniu
    historii
    > rachunku za 6 miesiecy z poprzedniego banku.

    *takich = min. 1000 PLN

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-06-12 08:18:17
    Temat: jaki bank
    Od: "Michał" <a...@w...pl>

    Witam,
[...]

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2002-06-12 08:49:59
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > przedstawiać zaświaczenia o zarobkach. Nie jestem na stałe zatrudniony
    > natomiast dochody obecnie mam w miarę duże (około 9 000zł/miesiąc). Czy

    Lukas.

    pzdr

  • 5. Data: 2002-06-12 09:12:28
    Od: "Michał" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Michał" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Lukas.

    Niestety nie. Regulamin dotyczący karty Visa Classic -§3 2b/3

  • 6. Data: 2002-06-12 09:13:22
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Niestety nie. Regulamin dotyczący karty Visa Classic -§3 2b/3

    Regulamin regulaminem a zycie zyciem. Z tego co pisza ludzie na grupie mozna
    dostac KK po 3 miesiacach posiadania konta i robieniu przez niego
    przeplywow. Nie jeste wymagane wtedy zaswiadczenie o pracy. Ja w przyplywie
    fatazji w ubiegly piatek zlozylem wniosek przez Internet - zadeklaorwalem
    dochody 1600 a zrodlow spisalem "inne" - z umowy zlecenia i z utrzymania
    rodzicow. Zobaczymy co z tego wyniknie.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-06-12 09:26:37
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@u...lublin.pl>

    "Michał" wrote:

> [...]
    > przedstawiać zaświaczenia o zarobkach. Nie jestem na stałe zatrudniony
    > natomiast dochody obecnie mam w miarę duże (około 9 000zł/miesiąc). Czy

    Żubr AKA Pekao SA VC debetowa. Blokują 500 PLN kwoty gwarancyjnej na rok
    i dają "od ręki" (tzn. ja czekałem ok. 2 tygodni).

    Przemek

  • 8. Data: 2002-06-12 09:45:19
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Michał" napisał(a):

> [...]
    > przedstawiać zaświaczenia o zarobkach. Nie jestem na stałe zatrudniony
    > natomiast dochody obecnie mam w miarę duże (około 9 000zł/miesiąc). Czy

    mbank, wdaja gratisowo golda i to jeszcze ubezpieczonego (tez
    bezplatnie)
    warunek: trzeba przez 3 m-ce miec stan konta powyzej 75k pln

    roberts

  • 9. Data: 2002-06-12 11:05:12
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

> [...]
    > dochody 1600 a zrodlow spisalem "inne" - z umowy zlecenia i z utrzymania

    Nie trzeba robić żadnych przepływów przez konto aby dostać KK Lukasa na gębę
    :-)))

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-06-12 11:43:37
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Żubr AKA Pekao SA VC debetowa. Blokują 500 PLN kwoty gwarancyjnej na rok
    > i dają "od ręki" (tzn. ja czekałem ok. 2 tygodni).

    Jest jeszcze "dolarowa" wersja tej karty. Blokują wtedy 250 USD.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex