  • 1. Data: 2005-11-22 10:18:19
    Temat: Rayanair i płatność kartą
    Od: radar <_sara_@_post.pl_>

    Witam,

    kupowałem bilety. Przy płaceniu należy wybrać rodzaj karty. Dla wyboru:
    VISA doliczają kilkanaście procent (płaciłem Allekartą). Pytanie:
    czy wybierając VISA ELECTRON można zapłacić kartą Intelligo? (w tym
    wyborze nie doliczają dodatkowej taksy). Ktoś to ćwiczył?

    pozdrawiam
    radar

  • 2. Data: 2005-11-22 12:31:46
    Temat: Re: Rayanair i płatność kartą
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "radar" <_sara_@_post.pl_> napisał w wiadomości
    > czy wybierając VISA ELECTRON można zapłacić kartą Intelligo?

    Można zapłacić VE Inteligo, ale nie jako kartą elektroniczną i będzie
    naliczona dodatkowa opłata.

    Dawid

  • 3. Data: 2005-11-22 20:50:23
    Od: radar <_sara_@_post.pl_>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > Można zapłacić VE Inteligo, ale nie jako kartą elektroniczną i będzie
    > naliczona dodatkowa opłata.

    To jakiej karty użyć aby nic nie doliczali?

    pozdr
    radar

  • 4. Data: 2005-11-22 21:19:35
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2005 21:50:23 +0100, radar napisal/a:

    > To jakiej karty użyć aby nic nie doliczali?
    IMHO w Polsce takich nie wydają.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 5. Data: 2005-11-22 21:28:11
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

> [...]
    > czy wybierając VISA ELECTRON można zapłacić kartą Intelligo? (w tym
    > wyborze nie doliczają dodatkowej taksy). Ktoś to ćwiczył?

    Hmmm dziwne. Ja placilem VISA CiTi i doliczylo 10pln.

    Te tanie linie maja to do siebie iz maja ukryte koszta rozne :) Cyzli nie
    zdziw sie ze zawsze wiecej zaplacisz.

  • 6. Data: 2005-11-23 08:43:52
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > IMHO w Polsce takich nie wydają.

    Jaką? W Polsce ludzie mają karty nie tylko z polskich banków.

  • 7. Data: 2005-11-23 12:47:44
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Lerski" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > IMHO w Polsce takich nie wydają.

    jak to nie! mbank np. e-karta (ViSA). Zero oplat. Kupowalem bilety z
    centralwingu

  • 8. Data: 2005-11-23 12:54:48
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    the_foe napisał(a):

    > jak to nie! mbank np. e-karta (ViSA). Zero oplat. Kupowalem bilety z
    > centralwingu

    A napisz, co ma Centralwings do Ryanaira, bo nie rozumiem.

    A co do tematu - taka ciekawostka: Ryanair pobiera opłatę w wysokości
    ok. 10zł za KAŻDY bilet, nie za transakcję kartą. Jeśli kupuje się bilet
    dla 4 osób tam i z powrotem, opłata manipulacyjna za płatność kartą
    wyniesie 4*2*10zł, a nie 10zł.

    Marek

  • 9. Data: 2005-11-23 13:02:20
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w wiadomości

    > A napisz, co ma Centralwings do Ryanaira, bo nie rozumiem.

    w sumie nic, ale jak zaplacisz e-karta w raunarze to nie moga ci pobrac kasy
    za transakcje - nie ma takiej mozliwosci. przynajmniez mabanku.

  • 10. Data: 2005-11-23 13:19:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    kasy
    > za transakcje - nie ma takiej mozliwosci. przynajmniez mabanku.

    Chyba jednak nie wiesz o czym piszesz.
    Po prostu w RA jest tak, ze placisz cala kwote czyli koszt biletu razem z
    oplatami za transakcje wiec nie masz mozliwosci uniknac tej oplaty.

    A tak BTW to cos mi sie kolacze, ze ktos pisal, ze w Inteligo reklamowal
    pobranie oplaty za transakcje KK (podczas gdy placil VE Inteligo) i mu
    Inteligo zwracalo... Ale czy to dotyczylo RA czy innych linii to juz nie
    pomne...

    --
    Pozdrowienia
    ---