  • 11. Data: 2005-11-23 13:32:51
    Temat: Re: Rayanair i płatność kartą
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dm1q88$jdb$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > kasy
    >
    > Chyba jednak nie wiesz o czym piszesz.
    > Po prostu w RA jest tak, ze placisz cala kwote czyli koszt biletu razem z
    > oplatami za transakcje wiec nie masz mozliwosci uniknac tej oplaty.

    RA nie moze pobierac oplat za transakcje robi to firma je obslugujaca.
    Jezeli placisz debetowka to jest jasne ze musza ci potracic troche kasy (na
    ogol 10 zl + 2% za przewalutowanie jesli kupujesz w nie-euro). Ale RA nie
    moze miec z tym nic wspolnego.

  • 12. Data: 2005-11-23 13:35:01
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    [ciach]
    > A tak BTW to cos mi sie kolacze, ze ktos pisal, ze w Inteligo reklamowal
    > pobranie oplaty za transakcje KK (podczas gdy placil VE Inteligo) i mu
    > Inteligo zwracalo... Ale czy to dotyczylo RA czy innych linii to juz nie
    > pomne...

    O ile pamiętam tamtą dyskusję, to chodziło o to że kwota była pobierana w
    innej walucie i po przeliczeniu na PLN wychodziło w inteligo więcej i jak
    się reklamowało to różnicę zwracali. Chyba chodziło o wizzair ale szczegółów
    nie pamiętam.

  • 13. Data: 2005-11-23 13:45:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    (na
    > ogol 10 zl + 2% za przewalutowanie jesli kupujesz w nie-euro). Ale RA nie

    No mowilem, ze nie wiesz o czym piszesz...
    Taki sposob pobierania oplat jest przy wyplatach z bankomatow, a nie
    transakcjach bezgotowkowych...

    U mnie EOT

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2005-11-23 20:48:50
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2005 09:43:52 +0100, Grzegorz Niedzwiecki napisal/a:

    > Jaką? W Polsce ludzie mają karty nie tylko z polskich banków.
    Switch, Visa Connect, Visa Debit Electron i Visa Delta

    Czy pod pojęciem "Visa Debit electron" mieszczą się nasze VE np.
    Inteligo?

    --
    Krzysztof Lerski

  • 15. Data: 2005-11-24 07:54:24
    Od: Tomasz Lisowski <l...@n...pl>

    radar wrote:

    > To jakiej karty użyć aby nic nie doliczali?
    >
    > pozdr
    > radar

    A jakie inne formy płatności przyjmują, żeby nie było prowizji? Wydawało
    mi się, że kupując bilet w Ryanair można płacić tylko kartą, zgadza się?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 16. Data: 2005-11-24 13:42:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> writes:

    > A co do tematu - taka ciekawostka: Ryanair pobiera opłatę w wysokości
    > ok. 10zł za KAŻDY bilet, nie za transakcję kartą. Jeśli kupuje się
    > bilet dla 4 osób tam i z powrotem, opłata manipulacyjna za płatność
    > kartą wyniesie 4*2*10zł, a nie 10zł.

    To dosc naturalne, w koncu oplata ma byc jak najbardziej proporcjonalna
    do ceny biletow (do wartosci transakcji, nie ilosci).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2005-11-24 14:01:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]

    > ok. 10zł za KAŻDY bilet, nie za transakcję kartą. Jeśli kupuje się
    > bilet dla 4 osób tam i z powrotem, opłata manipulacyjna za płatność

    Przeciez to nie jest zadna oplata na pokrycie rzeczywistych kosztow
    operacji karcianej, tylko sztuczka marketingowa umozliwiajaca podanie
    w reklamie ceny biletu nizszej o 10 zl od prawdziwej.

    MJ