  • 1. Data: 2005-11-21 22:25:29
    Temat: konto walutowe prowadzone w Funtach ...
    Od: "Pabloss" <p...@g...pl>

    Witam
    Zjezdzam z Anglii za miesiac i potrzebuje zalozyc w Polsce konto walutowe
    prowadzone w Funtach.
    Z tego co wiem moje eKonto w mBanku nie daje takiej możliwosci. Czy wiecie
    moze jak i gdzie takie konto moge zaloyc, tak aby moja angielska wypłata na
    nie doszła i zebym mogl wybrac kase w Polsce w Funtach ?

    dzieki za pomoc
    Pawel

  • 2. Data: 2005-11-21 23:50:54
    Temat: Re: konto walutowe prowadzone w Funtach ...
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Pabloss <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > moze jak i gdzie takie konto moge zaloyc, tak aby moja angielska wypłata na
    > nie doszła i zebym mogl wybrac kase w Polsce w Funtach ?

    W zasadzie gdziekolwiek indziej :) Ja ostatnio założyłem w Nordei. W
    Multibanku też może być (ale interfejs WWW jest potworny :) ).

    P.

  • 3. Data: 2005-11-22 06:54:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Paszczak napisał(a):

    > W zasadzie gdziekolwiek indziej :) Ja ostatnio założyłem w Nordei. W
    > Multibanku też może być (ale interfejs WWW jest potworny :) ).

    Od Multi to juz lepsze Citi. Majac Multi mozemy tylko przyjmowac i
    odbierac przelewy na konto walutowe, karty do niego podpiac sie nie da.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-11-22 07:27:28
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Od Multi to juz lepsze Citi. Majac Multi mozemy tylko przyjmowac i
    >odbierac przelewy na konto walutowe, karty do niego podpiac sie nie da.

    Ale wyplacic kase w oddziale mozna.

    Pzdr.
    Lack

  • 5. Data: 2005-11-22 08:12:12
    Od: "cienislaw" <c...@p...pl>

    W artykule news:dlufbq$b04$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Mithos napisał(a):

    > Od Multi to juz lepsze Citi. Majac Multi mozemy tylko przyjmowac i
    > odbierac przelewy na konto walutowe, karty do niego podpiac sie nie da.

    a w Citi majac walutowke mozna ja podpiac pod karte? ide grzebac na stronie
    Citi...

    --
    cienislaw

  • 6. Data: 2005-11-22 08:59:06
    Od: maho <m...@p...net>

    Mithos napisał(a):

    > Od Multi to juz lepsze Citi. Majac Multi mozemy tylko przyjmowac i
    > odbierac przelewy na konto walutowe, karty do niego podpiac sie nie da.

    Ale w Citi to dopiero potworny interfejs WWW jest (i superbezpieczny ;) )

    pozdrav

    maHo

  • 7. Data: 2005-11-22 09:32:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    K.N. napisał(a):

    > Ale wyplacic kase w oddziale mozna.

    Gorzej jak sie jest w innym kraju. Citi jest wszedzie, a Multi nie bardzo.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-11-22 09:35:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    cienislaw napisał(a):

    > a w Citi majac walutowke mozna ja podpiac pod karte? ide grzebac na stronie
    > Citi...

    Da sie. Tyle, ze mozna taka karta albo wyplacac gotowke, albo placic nia
    w sklepie. Tzn, jedna z tych dwoch opcji nie pamietam ktora dokladnie, a
    nie mam czasu szukac :) Chyba mozna wyplacac gotowke, a jak placimy
    karta to nam sie obciaza rachunek w PLN. Jakos tak bylo kiedys, a teraz
    nie sledze co sie dzieje w Citi.

    Jak sobie zalozylem konto walutowe w Multi to sie zdziwilem, ze tu sie
    nie da podpiac karty. Bo niby po co mi takie konto walutowe ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2005-11-22 09:36:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    maho napisał(a):

    > Ale w Citi to dopiero potworny interfejs WWW jest (i superbezpieczny ;) )

    Wygoda przeciez jest ok, ja nie mialem zadnych problemow. A
    bezpieczenstwo ? Coz to juz inna kwestia. Nadal nie ma zadnych
    zabezpieczen ? :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-11-22 13:58:51
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Gorzej jak sie jest w innym kraju. Citi jest wszedzie, a Multi nie bardzo.

    Ale on chce wyplacic w Polsce, wiec to bez roznicy chyba.

    Pzdr.
    Lack