eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › potwierdzanie przelewow przez inteligo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2005-11-22 10:09:24
    Temat: potwierdzanie przelewow przez inteligo
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    wczoraj rano z listy zdefiniowanych płatności wykonałem sobie 2 szt - 1 do
    dostawcy - drugi na moje konto w innym banku - kwoty lekko powyżej 20 000 - i
    pierwszy raz sie zdarzyło, że przelewy nie wyszły - są na liście: Lista
    przelewów oczekujących na potwierdzenie przez konsultanta

    i tak od wczoraj rana sobie wiszą - nikt nie dzwonił - ja do nich już 2 razy - i
    dalej nikt nie dzwoni

    przelewy w podobnych wysokościach wykonywałem już wiele razy i nie było problemu
    z potwierdzaniem - przelew na moje konto to pół biedy ale dla klienta płatność
    nie dojdzie na czas

    jak długo trwa takie potwierdzanie?

    Pozdrawiam


  • 2. Data: 2005-11-22 10:18:22
    Temat: Re: potwierdzanie przelewow przez inteligo
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "gasper" <g...@p...comp> writes:

    > wczoraj rano z listy zdefiniowanych płatności wykonałem sobie 2 szt -
    > 1 do dostawcy - drugi na moje konto w innym banku - kwoty lekko
    > powyżej 20 000 - i pierwszy raz sie zdarzyło, że przelewy nie wyszły -
    > są na liście: Lista przelewów oczekujących na potwierdzenie przez
    > konsultanta
    >
    > i tak od wczoraj rana sobie wiszą - nikt nie dzwonił - ja do nich już
    > 2 razy - i dalej nikt nie dzwoni

    Sprawdź jaki masz ustawiony telefon kontaktowy, może akurat nie ten
    którego byś się spodziewał. O ile pamiętam dzwonią raczej na
    stacjonarny.

    > przelewy w podobnych wysokościach wykonywałem już wiele razy i nie
    > było problemu z potwierdzaniem - przelew na moje konto to pół biedy
    > ale dla klienta płatność nie dojdzie na czas
    >
    > jak długo trwa takie potwierdzanie?

    Normalnie powinni potwierdzić w przeciągu paru godzin od chwili
    zlecenia. Gorzej jeśli nie mogli się dodzwonić, wtedy nie wiem jaki
    jest harmonogram.


  • 3. Data: 2005-11-22 10:33:04
    Temat: Re: potwierdzanie przelewow przez inteligo
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:87acfxvvdd.fsf@cauchy.softax.local...
    > Sprawdź jaki masz ustawiony telefon kontaktowy, może akurat nie ten
    > którego byś się spodziewał. O ile pamiętam dzwonią raczej na
    > stacjonarny.

    dzwonilem 2 razy do nich i sprawdzałem czy sie zgadzają numery

    Pozdrawiam

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1