  • 1. Data: 2005-11-22 13:13:02
    Temat: Kredyt hipoteczny - specyficzne warunki
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Witam,
    szukam kredytu dla znajomej,
    - kredyt na kupno działki budowlanej 60 tys. zł
    - wpłata najlepiej 0%
    - dochody ok 1400 zł netto, umowa o pracę
    - osoba samotna, 28 lat
    - najlepiej w CHF na 20 lat.
    Jaki bank "pasuje" do takiego klienta?

    Proszę o podpowiedzi zanim rozpoczniemy poszukiwania.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-11-22 16:36:27
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - specyficzne warunki
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    "kszyhoo" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > - kredyt na kupno działki budowlanej 60 tys. zł
    > - wpłata najlepiej 0%
    > - dochody ok 1400 zł netto, umowa o pracę

    Prawdopodobnie żaden. Raczej nie znajdziesz kredytu na zakup działki
    udzielanego na okres dłuższy niż 15 lat.

  • 3. Data: 2005-11-22 22:05:27
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Witam,
    faktycznie ciężko, ale znalazłem w PTFBanku.
    3,36 w CHF i 1,5% prowizji, rata na 20 lat 140CHF/364PLN
    Żadna rewelacja ale przy 0% wpłacie własnej ciężko o niższe oprocentowanie.
    Przy 2% w CHF rata byłaby już tylko ok 320PLN
    W PKOBP maks na działkę to 10 lat i mamy problem ze zdolnością.

    Jeszcze mi zostały do sprawdzenia BOŚ, Millennium i BPH

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 4. Data: 2005-11-23 00:11:00
    Od: "Fredi" <f...@o...pl>

    Użytkownik "kszyhoo" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W PKOBP maks na działkę to 10 lat i mamy problem ze zdolnością.
    >
    > Jeszcze mi zostały do sprawdzenia BOŚ, Millennium i BPH

    Multi. 30 lat na działkę bez problemu, oprocentowanie 2,75% bez wkładu.

    F.