  • 21. Data: 2004-09-23 14:42:16
    Temat: Re: [RP] Prawo cywilne Dalszy ciąg głośnej sprawy dotyczącej kosztów operacji bankowych
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ciujev$nmg$1@inews.gazeta.pl>, Slawek Kos wrote:

    > kartą

    > A czy zakladajac konto z darmowa funkcjonalnoscia wyplat w kasie i
    > "pozostalymi uslugami za 10zl/mc" mozesz zrezygnowac z pozostalych funkcji i
    > nic nie placic za prowadzenie konta?

    To nie jest odpowiedź na moje pytanie, ale domyślam się, że
    gdybyś odpowiedział, to musiałbyś powiedzieć "Nie".

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 22. Data: 2004-09-23 16:22:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncl5o68.a0u.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > To nie jest odpowiedź na moje pytanie, ale domyślam się, że
    > gdybyś odpowiedział, to musiałbyś powiedzieć "Nie".

    To JEST odpowiedz na twoje pytanie.
    Nie uwazam cie za idiotke, i nie sadze ze mozesz nie wiedziec ze takiej
    mozliwosci zaden bank i zadna karta nie daje.

    --
    Pozdrowienia

  • 23. Data: 2004-09-23 18:40:24
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ciut8s$ac1$1@inews.gazeta.pl>, Slawek Kos wrote:

    > funkcji i

    > To JEST odpowiedz na twoje pytanie.
    > Nie uwazam cie za idiotke, i nie sadze ze mozesz nie wiedziec ze takiej
    > mozliwosci zaden bank i zadna karta nie daje.

    Jakiej możliwości? Wypłacania własnych pieniędzy kartą bez
    żadnych opłat na rzecz banku?

  • 24. Data: 2004-09-23 22:21:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
    > Jakiej możliwości? Wypłacania własnych pieniędzy kartą bez
    > żadnych opłat na rzecz banku?

    Wlasnych pieniedzy z RORu. Bo z lokaty mozez wypkaci bez oplat. Chcesz ROR -
    plac.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 25. Data: 2004-09-24 07:25:49
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <civiaj$cvv$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Wlasnych pieniedzy z RORu. Bo z lokaty mozez wypkaci bez oplat. Chcesz ROR -
    > plac.

    A to też nie do końca prawda, bo żeby założyć lokatę urodzinową trzeba
    mieć ror... (no i za kartę i tak trzeba płacić, ale pewnie chodziło Ci
    w ogóle o możliwość wypłaty własnych pieniędzy, nie tylko kartą).

    Renata

  • 26. Data: 2004-09-24 09:50:34
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Kiedy jeszcze mialem mozliwosc sprawdzenia, jak dziala bezplatna wyplata z
    lokaty wygladalo to tak:
    - pani przelewala kwote z lokaty na "rachunek biezacy"
    - wyplacala z tegoz pobierajac prowizje
    - na moje niesmiale protesty tlumaczyla, ze inaczej sie nie da.

    Sytuacja miala rozne warianty. W jednym, jesli sie spieszylem, placilem i
    znikalem przeklinajac.
    W drugim odmawialem podpisania zlecenia przelewu, twierdzac, ze zadnego
    przelewu jako zywo nie zlecalem, nie zlecam i chocby mnie smazyli, nie
    zlece. Wtedy zjawial sie Pan Kierownik i z grobowa mina dokonywal
    tajemniczych manipulacji w komputerze, dawali mi pieniadze w garsc i zegnali
    pogardliwym spojrzeniem.

    Do dzis nie wiem, co takiego "dawalo sie" wtedy zrobic. Mam nadzieje, ze nie
    potracali kasjerce tej oplaty z pensji.

    Dla scislosci loktaty byly walutowe. Czy posiadalem u nich rachunek biezacy
    nie wiem, bo lokaty byly zakladane w Millennium, ale kiedys mialem cos w
    Banku Gdanskim i kto wie, co z tego wynikalo.

    Pozdrawiam
    J.