  • 1. Data: 2004-09-22 17:53:41
    Temat: Ankieta nt. KK w mbanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Pojawiło się "cuS" takiego w komunikatach a tam takie m.in. pytanie:

    "Czy mając do wyboru obecną kartę kredytową mBanku lub kartę bez opłaty
    rocznej ale z
    kredytem w wysokości 27% ?
    -Pozostałbym/pozostałabym przy obecnej karcie kredytowej
    -Zamieniłbym/zamieniłabym obecną kartę na kartę bez opłaty rocznej ale z
    kredytem w wysokości 27% "

    Co o tym sądzicie (tzn. o pomysle wyboru w jednym banku karty wyżej
    oprocentowanej i karty za free) ? IMHO dośc ciekawa propozycja.

  • 2. Data: 2004-09-22 18:35:30
    Temat: Re: Ankieta nt. KK w mbanku
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > -Pozostałbym/pozostałabym przy obecnej karcie kredytowej
    > -Zamieniłbym/zamieniłabym obecną kartę na kartę bez opłaty rocznej

    To ja poproszę taką z 270% rocznie i zniesienie opłat za przelewy ;)))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2004-09-22 18:38:42
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 22 Sep 2004 19:53:41 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > Co o tym sądzicie (tzn. o pomysle wyboru w jednym banku karty wyżej
    > oprocentowanej i karty za free) ? IMHO dośc ciekawa propozycja.

    Takie cos to pdodobaloby mi sie do mKonta

    np: 2 PLN opłaty lub 0,50 za każdy przelew.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-09-22 19:06:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To ja poproszę taką z 270% rocznie i zniesienie opłat za przelewy ;)))

    Podbijam stawkę - może być 2700 % ;-))))

  • 5. Data: 2004-09-22 19:09:54
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Podbijam stawkę - może być 2700 % ;-))))

    Pas. Twoje na wierzchu ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2004-09-22 19:12:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pas. Twoje na wierzchu ;))

    Tylko kurka nie daj Boże jakieś zawirowanie z przelewami przy spłacaniu
    ;-))) Z nerwów spłacałabym taką kartę pewnie z tydzień wcześniej dla
    pewności :-)))

  • 7. Data: 2004-09-22 19:14:48
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Tylko kurka nie daj Boże jakieś zawirowanie z przelewami przy
    > spłacaniu ;-))) Z nerwów spłacałabym taką kartę pewnie z tydzień
    > wcześniej dla pewności :-)))

    Eeeeee... W tym samym banku zawirowanie???

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2004-09-22 19:16:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Eeeeee... W tym samym banku zawirowanie???

    W mbanku to ja zaskórniaki trzymam na samym koncie, więc często puszczam
    przelew z innego banku.

  • 9. Data: 2004-09-22 19:20:31
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > W mbanku to ja zaskórniaki trzymam na samym koncie, więc często
    > puszczam przelew z innego banku.

    Kurczę, ja też ;) Jestem ciekawy czy i kiedy mBank ma zamiar podnieść
    oprocentowanie eKonta?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 10. Data: 2004-09-22 19:22:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Kurczę, ja też ;) Jestem ciekawy czy i kiedy mBank ma zamiar podnieść
    > oprocentowanie eKonta?

    Mnie to w sumie rybka i tak nigdy nie będę używała tylko jednego konta -
    można to nazwać zboczeniem ;-))))