  • 1. Data: 2004-09-22 13:48:41
    Temat: Co sądzicie o koncie w Raiffeisen Bank???
    Od: "Boguś" <b...@o...pl>

    Jak w tytule, piszcie na każdy temat szczególnie mile widziane wypowiedzi
    użytkowników?

  • 2. Data: 2004-09-22 13:53:10
    Temat: Re: Co sądzicie o koncie w Raiffeisen Bank???
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak w tytule, piszcie na każdy temat szczególnie mile widziane wypowiedzi
    > użytkowników?

    Którym koncie?

  • 3. Data: 2004-09-22 14:13:31
    Od: "Boguś" <b...@o...pl>

    > Którym koncie?

    Generalnie chodzi o działanie tego banku procedury np kredytu odnawialnego i
    obsługi przez internet?

  • 4. Data: 2004-09-22 14:18:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Generalnie chodzi o działanie tego banku procedury np kredytu odnawialnego
    > obsługi przez internet?

    System transakcyjny raczej słaby. Co do kredytów - porównaj sobie z innymi
    (prowizja, %) - to chyba nie takie trudne?

  • 5. Data: 2004-09-22 14:45:29
    Od: b...@o...pl

    > System transakcyjny raczej słaby. Co do kredytów - porównaj sobie z innymi
    > (prowizja, %) - to chyba nie takie trudne?

    Co to znaczy słaby bo ogólnie to po przeczytaniu widze że funkcjonalność taka
    jak w mbanku to naczym polega różnica? Niewiecie czy robią problemy przy
    przeniesieniu linji kredytowej?

  • 6. Data: 2004-09-22 14:54:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Co to znaczy słaby bo ogólnie to po przeczytaniu widze że funkcjonalność
    taka
    > jak w mbanku to naczym polega różnica?

    Wolne żarty ;-))) Konieczność dzwonienia na infolinię, aby zdefiniować
    odbiorców i brak przelewów z datą przyszłą nie wyczerpuje słowa "słaby" ;-))
    ? O cenie nie wspomnę ;-)

    > Niewiecie czy robią problemy przy
    > przeniesieniu linji kredytowej?

    Nie wiem - chociaz co Cie skłania do przeniesienia do nich kredytu? Nie są
    pod tym względem zbyt atrakcyjni.

  • 7. Data: 2004-09-22 15:05:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Nie wiem - chociaz co Cie skłania do przeniesienia do nich kredytu?
    > Nie są pod tym względem zbyt atrakcyjni.

    Kredyt to teraz w VW Banku direct sie oplaca np.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-09-22 15:09:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Kredyt to teraz w VW Banku direct sie oplaca np.

    No właśnie-skąd pomysł na Rajfiego, to nie rozumiem.

  • 9. Data: 2004-09-22 15:11:24
    Od: b...@o...pl

    > Kredyt to teraz w VW Banku direct sie oplaca np.
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    > http://www.PRnews.pl

    Kusi mnie 1zł za wypłate we wszystkich bankomatach i przelewy za darmo no i mam
    tą nową Vise jest całkiem całkiem a dla użytkowników karty kredytowej dają
    zniżke 50% za prowadzenie konta!

  • 10. Data: 2004-09-22 15:12:56
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia 22 Sep 2004 15:48:41 +0200, Boguś <b...@o...pl> napisał:

    > Jak w tytule, piszcie na każdy temat szczególnie mile widziane wypowiedzi
    > użytkowników?

    Od dwóch dni mam złe zdanie ;-) Czekam na oddzwonienie w sprawie aktywacji
    dostępu przez koma. Ale nikt nie odddzwonił. A dostał mi się od Ideii na
    miesiac testowy pakiet 10 MB GPRS więc potestuję trochę ;-) (od 26
    września dopiero ;-)))

    --
    JaKi