  • 1. Data: 2004-09-22 14:26:04
    Temat: Jaki bank do Euro?
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Witam!

    Muszę szybko założyć konto w banku, który prowadzi rachunki w Euro.
    Dokładniej: chodzi mi o konto, na które jest możliwość _wpłacać_ Euro z
    zagranicy (czas dotarcia/zaksięgowania takiego przelewu też jest zatem
    istotny), a przy tym możliwie tanie w prowadzeniu i w miarę wygodne w
    dostępie (w grę wchodzą przede wszystkim oddziały 'marmurowe', dostęp
    telefoniczny i przez net nie jest konieczny, chociaż mile widziany).
    Jaki bank byście polecili, BiSwK?

    Pozdrawiam
    PWZ

  • 2. Data: 2004-09-22 14:50:22
    Temat: Re: Jaki bank do Euro?
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Piotr Zawadzki wrote:

> [...]
    > dostępie (w grę wchodzą przede wszystkim oddziały 'marmurowe', dostęp
    > telefoniczny i przez net nie jest konieczny, chociaż mile widziany).

    ING czy jak im tam. Prowadzenie za free, online dostep, tylko dyspozycja
    pzrelewu dewiz nie online ;-)
    Pzdr Marcin

  • 3. Data: 2004-09-22 16:32:55
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

> [...]
    >dostępie (w grę wchodz? przede wszystkim oddziały 'marmurowe', dostęp
    >telefoniczny i przez net nie jest konieczny, chociaż mile widziany).

    Multibank. Prowadzenie rachunku walutowego za 0, brak oplat za
    przyjecie przelewow, pelna obsluga przez internet.

    Pzdr.
    Lack

  • 4. Data: 2004-09-22 16:38:33
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Ja prowadze dokladnie takie same konto w BZWBK od ponad pol roku.

    Dostep online, widzisz ile masz kasy na koncie i fajnie, bo dokladna
    historia tez jest.

    A nic przy tym nie kosztuje.Nawet wieksze kwoty mozesz podejmowac od razu
    jak zajdziesz, nie musisz zglaszac tego na 1 lub 2 dni naprzod :-)

    Przelewy mozesz realizowac i widzisz w hisorii, gdzie sa koszty przelewuu z
    zagranicy, tak przynajmniej u mnie jest.
    Polecam!

    Pzdr
    Zeus@@@

  • 5. Data: 2004-09-22 16:49:20
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Ja prowadze dokladnie takie same konto w BZWBK od ponad pol roku.
    [...]
    > A nic przy tym nie kosztuje.Nawet wieksze kwoty mozesz podejmowac od razu
    > jak zajdziesz, nie musisz zglaszac tego na 1 lub 2 dni naprzod :-)
    To ja mam pytanie do Ciebie, jako użytkownika tego konta. Wymagana jest
    jednorazowa wpłata 100EUR przy założeniu - to wiem. Ale jakie są wymagania
    odnośnie minimalnych wpływów lub salda, aby otrzymać kartę MasterCard?
    Próbowałem się dowiedzieć w banku, ale kolejki są skrajnie zniechęcające
    (korzystam z mBanku, więc odwykłem od kolejek ;-))...
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 6. Data: 2004-09-22 16:53:45
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:4151ace9$1@news.home.net.pl...
> [...]

    > Próbowałem się dowiedzieć w banku, ale kolejki są skrajnie zniechęcające
    > (korzystam z mBanku, więc odwykłem od kolejek ;-))...

    Ja nic nie wplacalem na poczatku, zadne 100 EUR, kompletnie nic, nic tez nie
    musialem deklarowac, ze bede mial stale wplywy miesieczne etc.
    Zalozylem, powiedzieli mi, ze jest ono bezplatne, bezterminowe, tak jak
    chcialem i tak jak jest. Loguje sie na www, Nie dowiadywalem sie o karte
    master card,ale zapewne jak cos, to juz bym sie na miejscu sie o to
    dowiedzial. Czyli postal te 15 minut w kolejce i w koncu wystal swoje :-)

    Pzdr
    Zeus@@@

  • 7. Data: 2004-09-22 17:04:35
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Ja nic nie wplacalem na poczatku, zadne 100 EUR, kompletnie nic, nic tez
    nie
    > musialem deklarowac, ze bede mial stale wplywy miesieczne etc.
    Hmm, dziwne... Regulamin mówi, że aby otworzyć konto należy "dokonać
    jednorazowej wpłaty na konto w wysokości min. 100 euro". Udało Ci się ;-)

    > chcialem i tak jak jest. Loguje sie na www, Nie dowiadywalem sie o karte
    > master card,ale zapewne jak cos, to juz bym sie na miejscu sie o to
    > dowiedzial. Czyli postal te 15 minut w kolejce i w koncu wystal swoje :-)
    No tak, ale widzisz - jak sobie postoję te 15 minut to żeby następnym razem
    nie stać w kolejce od razu założyłbym sobie to konto. Gorzej, jak mi każą
    wpłacić te 100EUR, których raczej przy sobie miał nie będę. A ichciejsza
    infolinia nie ma opcji konsultanta (albo słabo szukałem, bo nie
    znalazłem)...

  • 8. Data: 2004-09-23 07:28:31
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    > ING czy jak im tam. Prowadzenie za free, online dostep, tylko dyspozycja
    > pzrelewu dewiz nie online ;-)

    ING daje teraz do tego konta Maestro za darmo. Jak sie bedzie chcialo robic
    zakupy w Europie to super sprawa.

    D.

  • 9. Data: 2004-10-18 07:35:50
    Od: "Chris S" <r...@w...pl>

    > Ja prowadze dokladnie takie same konto w BZWBK od ponad pol roku.

    To sprawdź, jakie Ci pobierają opłaty za wyciągi -
    skandaliczne (2 zł za każdy, a jeszcze przysyłają Ci niezamówione-
    IMHO ładną kasę z tego robią; wiekszość nie sprawdza)