  • 1. Data: 2004-09-22 20:20:14
    Temat: Jaki limit na przelew z mbanku
    Od: "Marcin" <m...@b...maila.pl>

    Witam,

    Prosze, oswieccie mnie, czy w mbanku sa jakies limity jesli chodzi o
    maksymalna kwote jednorazowego przelewu?
    W lukasie, w VW sa, a w mBanku? Wiem, ze sa na operacje wykonane karta, a
    jak jest z przelewami?
    Nie doszukalem sie tej informacji ani w serwisie mBanku ani w archiwum.
    Prosze o odpowiedz albo o link ze wskazowka.
    Dzieki!

    Marcin

  • 2. Data: 2004-09-22 20:23:06
    Temat: Re: Jaki limit na przelew z mbanku
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 22 Sep 2004 22:20:14 +0200, Marcin <m...@b...maila.pl> napisał:

> [...]
    > Nie doszukalem sie tej informacji ani w serwisie mBanku ani w archiwum.
    > Prosze o odpowiedz albo o link ze wskazowka.

    Nie ma.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-09-22 20:28:23
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Sep 2004 22:20:14 +0200, "Marcin" <m...@b...maila.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >maksymalna kwote jednorazowego przelewu?
    >W lukasie, w VW sa, a w mBanku? Wiem, ze sa na operacje wykonane karta, a

    Limit salda? :)

    A dlaczego w Lukasie i VW są?

  • 4. Data: 2004-09-22 20:36:53
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-22 22:28, kiedy Sławomir Szyszło
    napisał(a) co następuje:

    > A dlaczego w Lukasie i VW są?

    Nie wiem jak w VW (bo ja hondziarz jestem), ale w Lukasie (e-Konto PRO)
    to są, jeśli się je ustawi. Można mieć limit jednorazowej transakcji
    przez net, dzienny limit takoż i analogicznie przez telefon.
    Ale nie ma zakazu żeby sobie ustawić dużą liczbę dziewiątek i mieć
    święty spokój.
    Chociaż inni mają święty spokój jak sobie ustawią.

  • 5. Data: 2004-09-22 20:38:07
    Od: "Marcin" <m...@b...maila.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego w Lukasie i VW są?

    Dziekuje Wam za ekspresowa odpowiedz :)

    W Lukasie kiedys zdefiniowalem sobie pieknie 3 numery kont do przelewow, ale
    przelewu nie zrobilem bo mialem dalej limit ustalony domyslnie na 0 zl :)
    Ale wybaczylem im... ot kolejna wizyta w banku ;)
    W VW musialem zadzwonic na ich 0800 podac haslo i zmienic limit, bo
    domyslnie ustawiaja na ten jaki sie im poda podczas zakladania konta.
    Nie wiem dlaczego w Lukasie i VW, nie wiem dlaczego w mBanku nie ma. Nie
    wiem co jest lepsze. Wszystko zalezy od okolicznosci, ale chyba osobiscie
    wolalbym aby taki limit byl.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2004-09-22 20:52:16
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dnia Wed, 22 Sep 2004 22:20:14 +0200, "Marcin" <m...@b...maila.pl>
    > wklepał(-a):

    > Limit salda? :)

    No nie do końca ;-)
    prawidłowa odpowiedź to dostępne środki.
    (i jakiś wyyyyysokie ograniczenie techniczne serwisu transakcyjnego)

  • 7. Data: 2004-09-22 21:24:23
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > A dlaczego w Lukasie i VW są?

    Po to są w VW by je można było w prosty sposób zmienić :>

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2004-09-23 07:29:16
    Od: "MarcinB" <mn_b[a_może_by_tak_bez_spamu_?]@go2.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@b...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Prosze, oswieccie mnie, czy w mbanku sa jakies limity jesli chodzi o
    > maksymalna kwote jednorazowego przelewu?

    Poczytaj:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    9751&t=69428

    Pozdrawiam, MarcinB.

  • 9. Data: 2004-09-23 17:42:17
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Po to są w VW by je można było w prosty sposób zmienić :>

    w vw dowolnie ustala sie limit dziennej operacji, trzeba tylko chciec ten
    limit zmienic, po prostu powyzej pewnej kwoty, żadaja oswiadczenia na pismie
    a nie via tel, co jest wg mnie calkiem poprawne

  • 10. Data: 2004-09-23 18:45:51
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    civ20e$3v5$...@a...news.tpi.pl,
    krab <k...@k...pl>:

    > w vw dowolnie ustala sie limit dziennej operacji, trzeba tylko chciec
    > ten limit zmienic, po prostu powyzej pewnej kwoty, żadaja
    > oswiadczenia na pismie a nie via tel, co jest wg mnie calkiem poprawne

    Przy czym dziala tez "pismo" elektroniczne w formie poczty wewnetrznej, jak
    wiele osob sprawdzilo empirycznie.

    --
    Robert