eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRODO, kserowanie dowodow. › Re: RODO, kserowanie dowodow.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <0...@g...com>
    <pg0tpt$7t2$3@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    Date: Sun, 17 Jun 2018 14:35:08 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 25
    Message-ID: <5b265584$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.184.51.4
    X-Trace: 1529238917 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 605 5.184.51.4:13760
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2227
    X-Received-Body-CRC: 3159615435
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:636893
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:pg0tpt$7t2$3@node2.news.atman.pl...
    > On 6/14/2018 10:24 PM, s...@g...com wrote:
    >> Jakos sie daje bez wszechobecnego kserowania dac sobie rade.
    >
    > U nas aby to było możliwe trzeba poczekać aż całe pokolenie urzedników
    > najzwyczajniej odejdzie na emeryturę. Dla nich jest nie do pomyślenia że
    > można coś załatwiać przez jakieś internaty, nie mieć pięciu dokumentów
    > niezbednych do kierowania pojezdem przy sobie albo miec inny podpis niż
    > nieczytelny, itd itp. Tak że najzwyczajniej - poczekać az biologia zrobi
    > swoje.

    Czasem wystarczy by szef szefa ds obsługi klienta albo procedur odszedł.
    Co ciekawe w banku (chyba BZ WBK?) infolinia nie potrafiła (nie chciała?)
    powiedzieć czy kserują czy nie, tzn. jaka jest właściwie procedura
    uaktualniania wymienionego dowodu.
    Podobnie w 2 innych - odsyłali do oddziału, tak jakby to zależało od
    kierownictwa oddziałów
    W oddziałach bez problemu dało się przekonać by nie kserowali.
    Ale w czasie rozmowy z infolinią innego: czy kserował pan już dowód (miało
    pewnie być: czy uaktualniał pan po wymianie - taki skrót myślowy).
    Przyzwyczajenie jest silniejsze...

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1